Bra veterinär i Stockholm?
Jag prövade att söka fram svaret, men jag hittade inte det jag sökte. Kanske är min telefon som inte fattar… Nu är det dags för våran lilla Decibell att kastreras. Hon fyllde 6 månader igår och idag ringde vi till Bagarmossen för att höra vad kastering och chipmärkning kostar. Priset var ju "lite" högre än vad jag har fått betala för samma åtgärder när jag bodde i Falun… Nu vet jag av erfarenhet att Bagarmossen är bra. Och jag har utan problem råd att punda ut med den summan. Hellre det än att gå till en veterinär som jag inte litar på fullt ut. Men jag tänkte ändå höra mig för om det kanske finns någon annan bra veterinär i Stockholmsområdet, södra Sthlm framförallt, som kanske inte tar lika mycket? Någon ni har bra erfarenheter av? Någon som man ska undvika helt? Det lutar mot att vi nog går till Bagarmossen iaf. Men vi kollar runt lite iaf, och skulle vara väldigt tacksamma för alla tips och råd vi kan få. :) (Och ja, vi vet att många veterinärer har kastreringsksmpanjer i Februari-Mars-April. Men vill inte vänta med kastrering ens någon månad.)
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?