Bildtråd - Vi med lite rund kaxighet!
Haha sjukt söta ju ;p
Freya, min mors katt, det blev lite utav ett internskämt bland mina vänner att min katt är så stor att hon faktiskt är större än en Xbox (referens till en ganska gammal internet-meme)
Medarbetare på Datorspel I Fokus
hehe katterna är så söta då de har en lite rund mage <3
Och här har vi en bastant herre(tyvärr död) men han vägde 8 kg och större än en jack russel(detta vet jag då han en gång slog följe med en russel och han var högre och större)
Han var som en liten hund denna katten. När man var ute med han så ville han leka, och en gång följde han med till vallokalen då jag och min mamma skulle och rösta, han satt utanför och väntade och sen följde oss hem. 😂

Memento mori

Medarbetare för Julen
#5 Oj Ja jäklar vilken chock jag fick när jag såg bilden jag lagt upp på Pojken! han har tappat så mycket i vikt nu att jag glömt att han var en boll senast i somras!
Vilka sötnosar! Jag har själv inte katt just nu men har haft hela mitt liv och hoppas på en i alla fall inom ett år. Min dröm är en riktigt bastant kille(hälsosamt stor😉) så jag gillar verkligen den här tråden!
Är det bara jag som inte alls tycker att det är "gulligt" med feta katter? :/ tycker snarare synd om dom.. min mammas katt är fet och jag blir lika förbannad varje gång jag kommer dit.
Bara för att de kanske är större("fetare") behöver intr det betyda att de mår dåligt eller lever ohälsosamt. Vissa katter är större än andra. Men alla gillar olika ;)
#14 Det är såklart synd om katter som lider av fetma 😕 Men katter kommer i alla möjliga former så de behöver inte vara tjocka eller ohälsosamma bara för att de ser stora ut. Min katt i #3 är något överviktig enligt vet. och det är något jag jobbar på för jag vill såklart att han ska må bra. Tycker dock att han är vacker oavsett och han har en massa löst skinn på magen vilket är både vanligt, ofarligt och även väldigt charmigt enligt mig🙂
#15 Ja det är klart att dom kommer i olika storlekar, men en katt ska man ju med lätthet kunna känna revbenen på, annars är den för tjock (enligt mig).
Men ja, visst är dom fina :)
#3 Haha snyggt!
/ Michelle