Sover hos mig igen!
Ligger här i min säg och ska sova och Jessie hoppa upp och la sig och sov vid mina ben! Hon har inte sovit eller ens hoppat upp till mig sen i slutet av sommaren! Jag är helt tårögd, även om hon kanske inte sover här hela natten eller någon annan natt så känns det så himla bra! Innan la hon sig alltid på min mage tills jag nästan hade somnat och sen la hon sig i fönsteret. Sen när vi kastrerade henne så la hon och sov vid mina ben hela natten (som hon aldrig gjort innan) i ca.2-3 veckor. Sen dess har hon inte ens hoppat upp till mig.. Och hon har blivit jätte konstig.. Men nu fick man lite hopp! Vår hankatt dog i slutet av sommaren och jag vet inte om de som hon saknar honom som hon beter sig så konstigt, men jag kollade på djurhem nu härom dagen och hittade en katt som jag gillade och har gått och tänkt mycket om man skulle testa att ha en katt till.. De va i samma ålder och verkade vara lika i settet. Men jag får se, först ska vi kolla om det är UVI
Jag har vart med om EXAKT samma sak! Bianca sov alltid med mig, bredvid mig på min hand eller vid mina fötter men när vi skaffade hankatten tog han över den platsen. Sen han dog i november så har hon sen dag 1 lagt sig där om natten igen <3 helt fantastiskt. Men kolla upp de där med att hon annars blivit konstig som du skriver?!
Min säng var alltid full med katter och hund till sambon kom, då flyttade alla djuren till andra ställen men dem är fortfarande kvar i sovrummet och ibland sover dem i sängen :)