1 år med "dunderklumpen"
För exakt ett år sedan hämtade jag hem min lilla dunderklump, manen i huset och min egen lilla riddare - Perry
Perry är mer som en hund än en katt och det var exakt så jag ville ha de då jag är mer hundmänniska. Rasvalet kunde inte bli bättre o de kommer nog alltid finnas en burma i mitt hem. Perry springer fram till dörren o skall ta emot gästerna, han älskar att följa med ner på stan o ta en fika eller "shoppa" i djuraffären. Vill någon klappa blir han stolt som en tupp o verkligen gosar med dom. Han leker med hundarna och med mig. Han sover alltid i sängen med mig o Norma på natten och ligger ja som nu vid datorn o glor på film eller bara slösurfar vilar han hakan på datorn samtidigt som han har kroppen i min armhåla. Han är bra bäst… ville bara säga de ;)
Det låter som att din dunderklump är världens mysigaste. Hoppas att ni får många många fina år tillsammans :)
Jättefin och vad mysig han verkar vara :) fin personlighet!
Tack ska ni ha. Han charmar verkligen alla. Alla som träffar honom blir alltid så förvånade över hur social o gosig han är :)