Tips på vett i Göteborg
Hej ska flytta till Göteborg med mina missar och undrar om nån vet om nån bra veterinär där, behöver nämligen vaccinera dom snart. Möjligen i närheten av Hisingen.
Mvh//Cecilia
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
På hisingen har du ju Blå Stjärnan, och även om vänner med hund haft dålig erfarenhet med dom har jag själv (med katt) aldrig haft det.
Annars är det bara att googla, känner inte till några andra faktiskt :p
Har hittills enbart goda erfarenheter av Blå Stjärnan på ringön, så det är mitt tips med 🙂
Om du orkar åka över till Majorna så ligger smådjurskliniken där, dom är väldigt bra. På Hisingen är det väl Blå stjärnan.
På Hisingen finns även Sannegårdens djurklinik och Göteborgs djurklinik. Jag föredrar dem båda före Blå stjärnan.
Tack för alla svar :) nu har jag har några ställen att kolla upp.
#4 Varför föredrar du dom?
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
Mindre och mer personligt, man får lite bättre kontakt med veterinären.
Okej :)

Nu kommer du ju bo i andra änden av stan, men när jag bodde i Göteborg var jag väldigt nöjd med Västra djursjukhuset i Högsbo industriområde.
Har använt dem för vaccination, kastrering av honkatt, och undersökning och behandling för urinvägsinfektion på honkatt.
#8 kan kolla upp dom med :) viktigaste är ju att det är en bra vett så kan ju åka en liten bit