Blötmat för kräsen katt
TIPSA!
Det enda min katt gått med på hittills är Gourmets paté med kycklingsmak (de i burk). Tycker de där små fjuttiga burkarna är löjliga och nu sen jag började med Applaws torrfoder vill hon inte ha Gourmet längre.. Trots att hon äter bra torrfoder vill jag gärna att hon får i sig blötmat också. Bozita med gele och kycklig tyckte hon var helt ok ett tag men även det har hon tröttnat på.
Vad har ni lurat i era kräsna katter?
P.s. Jag vill inte ge något foder med fisk eller skaldjur i då hon verkar vara känslig mot detta.

Jag hade provat med Power of Nature, väldigt bra blötmat och otrolig god enligt min kräsna katt som kan nobba gourmet och bozita för hennes torrisar men den här maten äter hon gärna istället för hennes torrfoder. Tyvärr så är den för dyr för mig just nu så hon får nöja sig med mjau burkmat som är den näst godaste maten hon vet speciellt kyckling och kalkon smakerna.
Sheba Duet Kalkon Portionspåsar är den enda blötmaten som går i min extremt kräsna katt just nu, så antar den är god 😉
Iams blötmat med kyckling i prtionspåse.
Hittills har hon dock alltid ratat mat som kommit i påse 😡 Och Sheba luktade hon knappt på!

Varför har dem i havsalt i Power of Nature och hur mycket är det?