Katter iFokus

Katter

Etiketterhälsabeteendekosthållning
Läst 820 ggr
dragonstar
0

bra vetrinärar runt Örebro?

Har nyligen flyttat till pålsboda som ligger söder om örebro.  Nu letar jag efter bra vetrinärer i närheten så att jag vet vart jag sak om något händer.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

contrast
0

Du kanske har hittat någon nu men den nyöppnade veterinären i kumla är väl den som är närmast, hund och kattkliniken, annars går jag till sellven men det är för att det är närmast mig, men gick till HoK-kliniken innan jag hittade sellven och dom var jättebra :)

Jag tror att människor är som blommor, de behöver solsken, kärlek, näring och vatten

Men de växer alltid bättre med en sporadisk påse bajs

contrast
0

eller ja "nyöppnad", dom fanns ju innan men har ny lokal i kumla :)

Jag tror att människor är som blommor, de behöver solsken, kärlek, näring och vatten

Men de växer alltid bättre med en sporadisk påse bajs

IceJossan
0

Jag rekomenderar varmt Hund- och kattkliniken/Jourkliniken i Kumla, Ingrid och Sandra på Sellvens i Lanna samt Karin Simonsson ett stenkast ifrån Sellvens.

majasund
0

Om du vill åka en liten längre bit så rekommenderar jag starkt strömsholms djursjukhus!

IceJossan
0

#4 Det gör inte jag. Jag har upplevt dem som okunniga och fruktansvärt dåliga på att förklara. Jag har varit där ett antal gånger med katter… En gång ställde jag diagnosen själv, veterinären nekade det jag trodde (magsjuka och halsinfektion) men när jag väl lämnat kvar katten så skrevs den diagnosen i journalen. En katt med epilepsi, där kunde veterinären typ ingen svenska så han förstod inte när vi beskrev symptomen. En hittekatt med brutet höftben, honom vägrade de hjälpa innan de hittat ägaren och skulle avliva honom om ingen ägare hittades, de tog in honom och lät honom ligga typ, trots att vi som katthem tagit på oss det ekonomiska ansvaret. Plus lite annat, som att inte förklara varför en katt jag var dit med behövde avlivas utan de bara frågade när de tog fram sprutor och sånt om jag varit med på en avlivning förut. Riktigt dåligt ställe tycker jag… Tacka vet jag Kumla!

FruFilur
0

Nyöppnade Örebro Djursjukhus tycker jag är bra, lyhörda, trevliga och engagerade! www.orebrodjursjukhus.se

Karin Simonsson är också bra, men där finns ju tyvärr inte de stora resurserna som finns på de större klinikerna…

Jag var mer nöjd med HoK-kliniken innan sammangåendet med jourkliniken dock, när personer trots dyrt medlemskap inte kan få komma med akut sjukt djur så är det nåt som är snett, plus att det kan vara ett h-vete att få kontakt med dem…

Tjänstehjon åt Bröderna Bus

http://bröderna-bus.har.skoj.nu