Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 11821 ggr
Sodaduck
0

Klösträd från ÖoB.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det någon som haft eller har detta klösträdet från ÖoB? Jag funderar mest på om det är ostabilt och dåligt, tanke på att priset ändå är så lågt (499kr), men det kanske är ett bra klösträd för pengarna?

Skulle gärna vilja höra era funderingar om klösträdet. 🙂

Min blogg: linaspyssel.blogg.se :)

Fjordell
0

Jag har haft det i ca en vecka innan jag sålde bort det… Otillfredsställande överlag, iallafall för mina två katter. Allt är så litet på den, det finns inte mycket klös- eller klätteryta. För kattungar kan jag dock tänka mig att den är ok.

Sodaduck
0

Okej, tack för ditt svar! :-)

Jessicahagstrom94
0

Mina katter ÄLSKAR det där. :) stor hankatt och liten katthona. Bokstavligt talat älskar den och använder den flitigt.

Sodaduck
0

#3 Okej, det kvar kul att höra! Då kanske den ändå är något att fundera på. 🙂

Fridaaaa
2

Tänk på att man inte får lägga upp bilder man inte ha tillstånd att lägga upp 😉

Jag såg ett sådant uppe på "vårat" ö&b, och de verkar inte så stabila eller för lite större katter. Ev till våran gammelkatt på 4 kg men inte för min gosse på runt 6 kg.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Jessicahagstrom94
0

Och det är jättestadigt ska jag säga.

ElinaPersson
4

Jag skulle dock aldrig köpa på ÖoB när jag vet att jag kan få tag på bra mycket bättre till samma pris (+100kr kanske)… 😛

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Omie91
0

Köpte precis det trädet för under 100kr på loppis, men ja här är den populär iaf. Visst, den är nog avsedd för kattungar men vi hade den som avsatts upp på bokhyllor osv, vilket var oerhört populärt. :) Nu står den vid fönstret så nu används den ännu flitigare. Mina katter älskar att sova i och spana ifrån den. :)

"Religion is our first and worst attempt to make sense of things"
- Christopher Hitchens

“We keep on being told that religion, whatever its imperfections, at least instills morality. On every side, there is conclusive evidence that the contrary is the case and that faith causes people to be more mean, more selfish, and perhaps above all, more stupid.”
Christopher Hitchens

Sodaduck
0

Okej, tack så mycket för era svar. :)