Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 597 ggr
Titti
0

Godmorgon 7 augusti 2007

Godmorgon.

Nu kommer ni att slippa mig några dagar. Flört Far på den årliga semesterresan till Västra Nyland idag. Kommer tillbaka natten mellan fredag och lördag.

Kommer att sova i någon av stugorna på bilden Flört Visst ser det fridfullt ut?

Så nu styr jag kosan österut - till fasta landet (Finland). Längtar.

Men oj vad jag kommer att sakna Vimsan och *ifokus. Gråter Vimsan har föresten ett rusrace här. Orka bry sig om vad Matte och Husse gör. Och kattvakt har jag, så hon är i goda händer.

Ha det…

//Titti

rulda
0

ohh nu blir jag avundsjuk! Vill också åka på semester!
Förstår att du kommer att sakna henne men du får ha det så skönt!

Idag ska jag bara ta det lugnt i morgon börjar jobbet igen.
Men jag har blivit lovad kladdkaka av en kompis så lite ätande kommer det nog att bli :)

evamojje
0

Godmorgon

Det lät skönt att komma iväg lite Titti

Själv så är jag på väg till Ösmo idag där min mamma och syster bor. Ska klippa mig hos en av mina bästa vänner som har sin salong där "tyvärr" *s* det blir ju en himla utflykt när man bor i stan. Och som vanligt så e det något knas på linjen med pendeltågen så från västerhaninge så får man åka buss. Och så frågar mamma varför jag inte kommer och hälsar på så ofta. Ja det kan ju bero på att det alltid e något knas på linjen ;-)

Ha en bra dag

Eva & Mojje & Busan

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

kristinah
0

Ha en skön semester Titti.

Själv är jag inne på tredje veckans jobb. Fast nu sitter jag bara och väntar på att klockan skall gå att jag får åka hem till mina små fyrfota älsklingar.

Pia
0

Ha en skön semester, Titti!