Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 885 ggr
ferretgirl
0

foto på min kise

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan alla!!!

Tänkte sätta in lite foto på Maxemilian, eller Max/Maxen till vardags. Han är världens mysigaste katt och kommer ofta upp och kelar med mig, det ända felet då är att han dreglar som bara den :-)

ferretgirl
0

Maxen igen

ferretgirl
0

Maxen i garderoben, hit går han när han vill vara ifred för illrarna

Kokoskorven
0

Söööt, kär i rosa nosar :)

ferretgirl
0

Också sista fotot för denna gången på Max.

ferretgirl
0

Tackar så mycket #3# han är sååååå jätte härlig denna katt.

Maria
0

Så fin..

Han påminner mej om en katt jag kände som hetter Columbus.

/Maria

ferretgirl
0

Lite mörkt foto, men har leker han sfinx med sina framtassar rakt ut. Har ett foto till (om jag kan hitta det) där han ligger på samma ställe och har somnat med huvudet som har trillad ner mellan framtassarna. Den katten kan ha dom mest otroliga sovställningar, han är ibland värre än mina illrar här hemma.

ferretgirl
0

Hittade fotot där han har somnat hahaha :-) Tyvärr så är det lite mörkt, men jag tror att ni ser ändå

ferretgirl
0

Här är ett till från samma sovtillfälle

EnsamTjej
0

såå söta kissar du har =)

ferretgirl
0

Det är samma kise, han heter Maxemilian, men kallas oftast för Max eller Maxen här hemma. Katten här vid sidan om är dock en annan kise, det är min sons ena kise Ibo. Som synes så är dom väldigt lika, det felar bara den grå hakfläcken som Max har. Annars hade man nästan kunnat tro att dom var tvillingar.

_Cilla_
0

#8,#9 Haha, vilken kul kisse! Skrattande Han är jättefin, Maxen!

Sara87
0

#8 Den bilden va ju jättesöt :)

ferretgirl
0

#13# Max har legat och blivit klappad av min då ca 15-16 årige son Peter. Sen la Max sig med tassarna rakt fram, och rätt som det var så började huvudet sakta sakta trilla ner mellan framtassarna. Sen sov han så i omkring en halv timma innan han vände på sig för att sova vidare.

Sara87
0

#14 Hihi, de är så sött. Min brors katt brukar också somna så ibland.. Huvudet liksom bara trillar framåt, sen sover han på nosen :) hihi.

Pia
0

Jättesöt Max, gillar verkligen hans sovstil:)