Bild på katten som liten o stor?
#3 ååhh så sööt:')
#3 ååhh så sööt:')
Han har mer päls än man ser på bilden efter hittat det bästa lösningen på maten så har hans päls blivit jätte tjock och fin. Bilden gör han inte helt rättvis, många tror han är fet men det är en välslimmad katt under all päls :) Han ser lite dryg ut men han njuter ❤️Han har foderallergi och tål inte fisk.
8 oj vilken skillnad, är det persier mycket stilig katt? (mycket trevlig o se en med nos med 😉)
Tack! ja det är en perser, multipel best in show vinnare till råga på det 😉
hans nos ser nog längre ut än den är, den är lite lägre ansatt, men platt.
Sajtvärd på Perser iFokus
13 Lite nos hade han iaf otroligt vacker måste jag säga 😍
japp en liten noskudde att klia på, precis så jag vill ha det ❤️💋
din dotters katt var för övrigt jätte vacker, älskar röd tabby, det är så fint
16, Tack han är jätte fin, han är verkligen mattegris nr 1 till sin matte. Han var inte så önskvärd och inväntade jägare skulle komma så vi sa att behåll honom tills han är 12 veckor gammal för betalning för honom tog vi hans mamma och åkte och kastrera henne. Så nu får iaf inte hon mer oönskade kattungar. Helt ot 😉
wow det var bra gjort! applåder!
#23 så underbar <3
#24 Visst är han😊
är så kul o se hur olika katter det finns :)
❤️Kiwi❤️

12 veckor

12 månader
Att vara stark är att falla till botten, att slå sig hårt och att sedan resa sig upp igen.
#40 Oj! Är det samma katt? Vilken skillnad! 🙂
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
#40 Guuuuudddddddddd vad vacker!!!!!!! 😍
😉Så länge som ingen har smitit in hemma och bytt ut honom så…
Det som förändrar honom så markant är ju att han är av färgen amber, dvs har en gen som påverkar det svarta pigmentet att ändra färg med tiden… Som nyfödd såg han alltså ut som vilken bruntabby-bebis som helst, men undan för undan blir det svarta mer åt det röda hållet.
Och man ser verkligen att den Norska Skogkatten kräver lång tid att bli färdigväxt, jösses vad tanig han var vid ett års ålder! Först nu, som fyraåring skulle jag vilja säga att han är helt klar i kroppen…
Tjänstehjon åt Bröderna Bus

Fluffis som kattunge
Med vänliga hälsningar Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa, Multipel skleros och livet
Fluffis vuxen :)
Med vänliga hälsningar Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa, Multipel skleros och livet
#47-48 Haha, jag gillar att han/hon heter Fluffis 😂
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
håller med föregående om att det var ett himla coolt namn^^
#46 så fint foto <3
Min sibiriska katt Candy som 2v gammal.
#58 och 62 Du har verkligen supervackra katter. 😍
AgnetaB, Vad är det för färg på dina två katter?
#63 Tack så mycket! Mattes älsklingar ❤️
#65 Den översta är svartsilvershaded med vitt o den understa är rödsilvershaded.
# 66 Underbart vackra bägge två🌺
#67 Tack vad snällt! Ja det tycker ju jag också förstås o är ju inte ett dugg partisk 😉
#69 Häftigt! Vad duktig du är, jag är helt värdelös på allt sådant.
#70 var en sida jag hittade som mankan fixa collage på:p