Ett HappyMeal tack!
Häromdagen åt vi på McDonalds, och det blev ett HappyMeal. Leksaken vi fick var en mjuk boll, den gav vi till Pluto. Han tycker den är jättekul, jagar den, biter den och har setts använda den som huvudkudde. Det har hänt att han och Grizzly bollat den mellan sig, men de är lite osäkra på den situationen än. För en gångs skull en riktigt bra grej från ett HappyMeal!
Ibland så blir saker man minst anat bra leksaker. Vi har en Physalis i trädgården (gyllenbär) och dessa små bär med pappersskal är jättepopulära att ta in och jaga omkring på golvet med.
Min ena katt älskar oliver. Han leker omkring med dem ett tag för att sedan knapra upp dem.
/Maria

Jo, det händer ju ibland. Just den här bollen verkar ha en så perfekt storlek för Pluto. :)
Jag får gå till McDonalds märker jag.
/Maria
samma här, får nog gå dit jag oxå :)

Fast nu hade de en annan leksak igår. Plastbollar och nånslags skopor man skulle kasta och fånga dem med… Pluto gillade att jaga den bollen också, men den är hårdplast. Han själv får väl inte sönder den, men man får se till att inte trampa på den. Den mjuka bollen är dock ändå favoriten.

Vi har oxå varit på Mc Donalds o fått 2 mjuka bollar i Happy Meal, dessa blev favoriter för våra stödkattungar. Våra egna 3 kissar är inte så mkt för att leka, förutom att busa med vovven…
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Ungefär som här då, Kisse och Lillan förstår sig inte alls på den där bollen. Men jag tror Pluto tycker det är bra, då får han ha den mer för sig själv. ;)