I väntan på mejl
Nu sitter jag och bevakar min inkorg nästan var femte minut. Är lika nervös som att jag skickat in ett cv+personligt brev till det där drömjobbet man alltid velat ha. Anledningen till varför är såklart kattungar! Så nu är det bara att vänta… Förstår bara inte varför man ska bli sådär nervöspirrig.
Antar att det är någon annons du svarat på eller mailat uppfödare?
Då blir det väl helt enkelt den känslan för att man vet ju inte säkert innan man fått svar. 🙂
Jag sitter och gör samma för en vän skrämde upp mig eftersom jag inte tingat kattungen jag är intresserad av haha.
En annons och som tur var fick jag svar nu! Skickade igår kväll och tänkte att jag nog får vänta hela dan med tanke på det fina vädret… Då håller vi tummarna för att allt går bra på ditt håll också :)
Så då blir det kattunge snart? 🙂
Jodå nog löser det sig, uppfödaren vet ju att jag är intresserad så.
Snart och snart… Går allt som det ska och det finns en kattunge som vill flytta hem till mig så är den leveransklar i mitten på september^^ Dåså^^ då borde det ju inte vara nått problem :)
Okej va roligt 🙂
Ja! Trodde verkligen inte att det skulle gå så snabbt. Tänkte att jag i värsta fall får vänta till nästa sommar eller att jag kommer få åka en bit för att kunna få hem den som skulle bli min katt och så dyker annonsen upp och allt verkar stämma med de tankar jag haft :) ibland ska man ha lite tur…
Okej. Vad är det för katt du sökt om jag får vara lite nyfiken? 🙂
Självklart! En brittisk korthår :) efter lite utsvävningar mot perser eller ragdoll… Själv då?
Ligg på för 17 så du får britten!
#8 åh dom är fina. ^^
Tack nr 9 :)
#10 ja, jag tror att det är en britt som kommer passa in bäst. Sen är ju alla katter söta…
#12 okej :) mm det är sant :)
Men min familj (mamma och pojkvän) röstade ned devon rex och sa att ska vi ha en ska den ha fluff.
Haha devons som är så härliga. Det är ju lite skillnad i temperament om man jämför med britter så ni får det lite lugnare kanske :P
Ja britter klarar att var ensamma mer än devor rex gör tror jag. De är lite sävligare😃Fast å andra sidan så har jag 3 britter och 2 huskatter.😂
Precis… Och vi är lite sävligare av oss^^ #16 låter som ni har mycket ändå hihi :)