Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 1711 ggr
theokleia
0

kattlåda: Omega Paw Roll´n Clean

Är det någon som har kattlådan:Omega Paw Roll´n Clean? 

Jag har bara sett den på nätet och frågade i vår närbutik om den. Där sade de att den varit till salu men de hade svårt att få den slutsålt och tar inte in den mera. Enligt butiksförsäljaren tyckte folk att den är lika jobbig som att rensa en kattlåda med spade. 

Vad tycker ni?

Kaiia
0

Har inte provat den, men nej. Bara nej. Katter är renliga djur, och många tycker det är äckligt bara det är lock på. Ska man då ha ett lock som är inrullat i kiss och bajs?

Sajtvärd på Lajv och medarbetare på Ätstörningar :)

theokleia
0

ja just det, det tänkte jag inte heller på att locket blir ju också sandigt! Så det borde säkert i såfall tvättas då och då. 

Det måste finnas orsaker till att denhär idén inte har slagit så starkt igenom. 

För mig tilltalar det  att får rulla lådan ett varv och sedan skaka ut kissklumparna med en liten låda i stället för att gräva fram dem i sanden.

C.Tellne
2

Har sett klipp på Youtube, kolla där vad du själv tycker. Men som sagt blir "allt" skitit, dock borde det vara en sak när man ska rensa. Man måste ju ändå städa den en gång i månaden eller så. Så det blir en vanlig kattlåda som man kan rulla och som sagt, möjligtvis lite skitigare än vanligt. Idén är bra, men det måste nog vidareutvecklas. 

Sök "Omega Paw Roll´n Clean Omdömmen" eller liknande, läs på en massa forum. Då får man fram sanningen ;) Tror inte någon kattlåda kommer vara underhållsfri, utom grannens sandlåda då förstås!