Annons:
Etikettertillbehörutrustning
Läst 1935 ggr
Yuyi
1/24/18, 11:27 AM

Billig peewee eller kopia?

Ska prova på pellets till mina katter. Vill köpa en billig PeeWee eller liknande kopia. Vill inte lägga ut så mycket ifall det inte funkar. Vet ni vart jag hittar det?

Annons:
OberonsMatte
1/24/18, 12:33 PM
#1

Häll pellets i vanlig låda så slipper du köpa en helt ny bara för att prova.

Sajtvärd Katter iFokus

annzoo
1/24/18, 1:37 PM
#2

Man kan ju antingen lägga pellets i en vanlig låda. Effekten blir ju isf att du måste byta oftare än med en riktig kattlåda för pellets. En budgetvariant är att göra en egen peewee låda är köpa 2 plastlådor och borra en massa små hål i den översta lådan då faller ju pelletsen ner som hat blivit spån.

[HundochKatt]
1/24/18, 2:31 PM
#3

#0 Till en början så kan du ju vänja in din katt med pellets genom att successivt lägga i pellets i den vanliga lådan, innan du byter ut till pellets och peeweelåda. 

Så gjorde jag när jag gick över till pellets och det fungerar hur bra som helst med pellets till min katt.

Yuyi
1/30/18, 5:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Sagt och gjort så köpte jag pellets och har lagt lite i taget i lådan. Inga protester än 👍 men ska pellets se ut så? Eller köpte jag fel? La dom i handfatet för att prova men dom suger inte upp 🤔🤔🤔 iallafall inte på dom tre minuterna jag orka vänta

[HundochKatt]
1/30/18, 5:58 PM
#5

De ser väldigt blanka ut tycker jag. Ser mer ut som pellets man kan köpa till marsvin som mat?

 Jag köper värmepellets på granngården 6 mm.

Dimocarpus
1/30/18, 6:03 PM
#6

Jag upplever att peewee pellets känns hård för kattens tassar att stå på när de gör sina behov. Jag byte från Peewee till Cat's best öko plus (krossade pellets) vilken var mycket populär och mjukt för tassarna att stå på. Annars är peewee bra för miljön men det är också Cat's best Öko plus. Prisvärt, miljövänligt och framför allt mina katter föredrar det än Peewee.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Annons:
annzoo
1/31/18, 1:38 AM
#7

#4 vad står det på påsen?

Yuyi
1/31/18, 9:21 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Så här står det…

Upp till toppen
Annons: