Molly
Tänk vad tiden går fort.. Snart har jag haft min älskade Molly i ett helt år!
Känns som att det var nyss jag hämtade hem en nervös liten galning.. Snart 1 år sen 🙂
Det var den bästa dagen i mitt liv, och det absolut bästa valet jag gjort! En dag utan henne hemma känns som en evighet…
Vad hade mitt liv varit utan Molly? En väldigt speciell katt kan man lugnt säga, mer som en hund säger alla haha! T.om folk som inte gillar katter gillar henne, alla gillar Molly!
Vem skulle sova bredvid mig varje natt, vem skulle stå ut med mig dygnet runt i flera dagar och ändå bli ledsen när jag bara ska gå snabbt på affären, vem skulle torka mina tårar när allt bara är skit? Om inte min älskade Molly❤️
Min kärlek till denna underbara katt är obeskrivlig, så enormt glad att jag fick just Molly!
🌺
Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.
~
Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.
~
~
Ja katter är underbart sällskap. Grattis till ettårs-jubileet.
Själv kommer jag och min katta att fira tio år i höst👍
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
~
#4 Verkligen! :) Tack!
Och grattis till dig & din kisse med! 10 år var inte dåligt, hoppas det blir många fler år för er tillsammans! :)