Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 884 ggr
CatchFatch
0

Har ni ?

Hejsan!
Har någon av er beställt från " www.kattlycka.se " ? Vill veta om sidan är säker och seriös! Tycker hon verkar ha väldigt bra priser och stort sortiment men ja.. Någon som beställt där ifrån?

Min blogg med olika tips & trix, fakta och råd för små husdjur!
http://catchfatch.bloggplatsen.se

fvanilla
0

Jag har inte beställt därifrån själv, men jag har hört bra grejer om den butiken iaf. Kanske någon som har någon erfarenhet med den butiken här kan svara?

Omie91
0

Jag beställde burgaller därifrån när jag hade råttor och det gick fint. Jag är nöjd med sidan 🙂

"Religion is our first and worst attempt to make sense of things"
- Christopher Hitchens

“We keep on being told that religion, whatever its imperfections, at least instills morality. On every side, there is conclusive evidence that the contrary is the case and that faith causes people to be more mean, more selfish, and perhaps above all, more stupid.”
Christopher Hitchens

Thaeri
0

När det gäller klösträd ser det ut som att hon köper från tyska eBay, dubblar priset och säljer vidare.

Så då är det betydligt mer prisvärt att köpa direkt från eBay, och det är inte direkt osäkert heller om man köper från företag – vilket de allra flesta säljare av klösträd där är – och inte privatpersoner.