Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 1069 ggr
CeciliaH.
19

Ny här

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej allihopa. Jag är en tjej på 19 år. Jag bor i Finland i Jakobstad med mina 4 katter. Jag har även en daghund som kommer till mig på dagarna som jag håller på med medans hennes ägare är i jobbet.

Skrållan är katten på bilden. Jag vet faktiskt inte hur den hamnade hos just mig. Det var för cirka 3 år sedan som en katt började gå vid mitt hus och varje morgon stod den utanför dörren. Den höll på exakt hela tiden och var kraftigt avmagrad. Jag tog med mig den till veterinären då jag såg att pälsen var helt full av löss men även skorpor och sår. Hon hade även mask i magen och veterinären sa att om jag inte äger katten eller tar den som min egen avlivar han den på grund av alla sår och andra otrevligheter han hittade. Så jag gjorde det jag tyckte var rätt och tog den som min katt. Jag har även sökt på flera ställen om någon letar efter sin katt och lagt upp lappar. Men ingen har nappat på något så antar att det är någon som köpt och inte orkat sköta om katten ordentligt. Hon som är en sån härlig katt. Tycker hon är rätt så söt på bilden 😃

AgnetaB
1

Vilken tur den söta kissen träffade dig o fick en chans att återhämta sig o få ett bra hem:)

[helenal]
0

välkommen hit och fin katt:)

CeciliaH.
0

#1 Ja 🙂

#2 Tack 🙂

Nilla_93
0

Hej på dej jag är 20 och bor också i Jeppis å har en liten kisse

AnnaMaja0
0

Vilken fin pisse du har :-) Välkommen hit!

CeciliaH.
0

#4 😃

#5 Tack 🙂

Julle-A
0

Välkommen🙂 Väldigt vacker tös du har där, tur att hon hittade dig som tog hand om henne! 👍

CeciliaH.
0

#7 Tack 🙂

[Emma--]
0

välkommen :) 
Vilken söt katt :)

CeciliaH.
0

#9 Tack 😃

Candy123
0

Välkommen

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

CeciliaH.
0

Tack 😃

[Bambis]1
0

#0 och #4 bor också i Finland i j:stad :) är 11år.