Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 860 ggr
[NinaCrown]
0

Kitty Boinks

Ska göra en beställning på lite kattgrejer, men hittade då något intressant på Supercats hemsida jag inte sett förr…

Kitty Boinks! De verkar vara populära bland folks katten, men har inte sett någon som har sådana till större katter. Har en stor norsk karl här hemma och känns som att han kommer äta upp den lilla boinken 😮

Någon som har en större katt och kitty boinks? Funderar på att skaffa den lite längre till katterna här hemma 😛

Detta är en Kitty Boink för de som inte känner till dem 🙂

VampireCats
0

Min grabb älskar såna där leksaker ;-)

Jina
0

Mina 4 katter är totalt ointresserade. Dock är de inte stora.

[Jaazoo]
0

Visste inte ens att det fanns olika storlekar på dem men vi har nog den mindre storleken och våra katter är rätt stora i sig. Denna leksaken gick inte hem hos någon av mina 3 alls. Men för 10-15 kr så är det helt klart värt att testa :)

Uppkatten
1

Jag har två katt-tjejer på ca 4,5 kg/katt. Använder den längre Kitty Boinks:en (drygt 15 cm lång). Mina missar gillar inte när jag trycker ihop och sprätter iväg denna leksak MEN om de får leka med den själva så älskar de den! De har den mer som "en pinne" som de kastar runt med, skickar iväg in under frysen o s v. Tror att vi har 4-5 stycken Kitty boinks här hemma, men de är ständigt "försvunna" och återfinns när matte städar lite mer noggrannt… Har även köpt ett par kortare Kitty Boinks men har inte kommit igång att använda dem då jag tycker att de känns "för korta" för att jag ska vilja att katterna leker själva med dem. Men hos mina missar är detta alltså en favoritgrej om de får leka på egen hand med den (utan att matte lägger sig i…)!

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

[NinaCrown]
1

Tack för alla svaren 🙂 Tror jag lägger till den längre kitty boinksen i beställningen för att se vad de tycker. Giller de dem får jag väll köpa några till i framtiden!

vinteralvan
1

Dom verkar roliga, kommer köpa några till mitt katt och se om han gillar dom.

[Lilyz]
1

Mina katter gillar dom där (och matte också för den delen hehe) 😃