Koalor
Om man bortser från katter, så ligger koalor väldigt, väldigt högt på min lista över söta djur. Så kramgo'a, sävliga, växtätande och vänliga symboliserar de verkligen snällhet med stort S tycker jag:)
När jag var liten hade jag ofta små leksakskoalabjörnar som man kunde liksom knäppa fast på jackan, koalanallar, brevpapper med koalor osv. Jag har inte det längre nej, däremot skulle jag verkligen vilja träffa i koalor i verkligheten och få känna om de är så där kramiga som de verkar vara…:)
Vad tycker ni om koalor? Har ni haft förmånen att träffa några?
Jag tycker dom är söta, men jag har aldrig fått tillfället att träffa dom.

Åh, dom är ju så fina och söta men jag har heller aldrig fått träffa en live.
Drömmen är att åka till Australien, inte just för koalornas skull utan för hela alltets skull….en annan dröm är Nya Zeeland *vandrar iväg i tankar*
Men med mitt obehag över att flyga så kommer nog dom resmålen blott vara drömmar =o/
Mvh CBA
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Ja jag skulle också vilja göra en sådan kombinationsresa, eftersom jag är jätteförtjust i att flyga så är det snarare pengar och tid som saknas… För när man ändå åker så långt bort så vill man ju utnyttja tiden på bästa sätt… Tänk att få besöka någon form av Koala Sanctuary…:)