Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1362 ggr
Mymlan
0

Zooplus.se

Hur många har problem med dem med att få varor uppburet till dörren? Jag fick veta nu idag att kattmaten jag beställt 30 kg får jag inte uppburen. Det skulle kosta zooplus.se 140 euro för lägga till den tjänsten och de gör ej det.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

grandma
0

Då handlar man ju inte mer där. Ska man behöva gå iväg och hämta och bära hem varorna, så finns det andra ställen man väljer istället. JAg har varit med om något liknande men jag minns inte om det var zooplus, var tvungen att låna en pirra samt be om bärhjälp fastän det var sagt att det skulle levereras vid dörren. Grizzlyzoo och Animail är bra.

"   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

// Nalle Puh// 

Fridaaaa
2

Jag har beställt från zooplus.dk, och fått till dörren.
Men förstår om de ej kan bära 30 kg tungt paket om det är flera trappor eller så. Är det posten som leverar till dig med? För det är det här, och då är dem ju bara en person.

Men säger dem att det ska leveras till dörren, så ska det ju det.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Mymlan
0

Nej dessa har mist mig som kund… Ska jag fixa uppbärande själv så kan jag lika gärna köpa maten/kattsanden på zoo här i rimbo/norrtälje..

Mymlan
0

Nej det är shenker… Jag beställde 120 kg Kattsand och 90 st porta21 burkmat till en av mina hundar i höstas av zooplus.dk det fick jag uppburet för 3 tr utan hiss. Där var det posten som körde ut.

grandma
0

Till mig sa de två ggr att de varit hos mig men att jag inte varit hemma vilket jag varit hela dagen. Men de lämnade inte paketet utanför dörren, varför inte, kan man undra då????😉

// Nalle Puh// 

Fridaaaa
0

#4 Ok för när jag beställt har posten levererat ut det till mig, båda gångerna 🙂
Ja zooplus.dk beställer jag med ifrån, bra priser och bra service. Konstigt att det är skillnad, mellan svenska och danska sidan?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

grandma
1

Schenker är inte alltid pigga på att bära. Har bråkat mycket med dem i mitt jobb. De lovar en sak och gör något annat.  Posten funkar ibland. DHL är bäst 😃

// Nalle Puh// 

Valyria
0

Schenker vägrade bära vårt packet till dörren med, dock gällde det en annan sak.
Men posten åkte ut med vårt katt träd utan problem. Mycket nöjda! Även när jag beställde peewee kom de ut med det.

[Jaazoo]
1

Jag väntade på mitt paket igår som vägde 37 kg, och dem hade tydligen inte kunnat nå mig fast jag var hemma just för att mitt paket skulle komma. Beställde från zooplus.dk och det skulle ha levererats med DHL men det gör inte så mycket då jag tycker det är synd att dem ska behöva bära upp mitt paket (fast jag har hiss) då min syster berättade hur killen kämpade med mitt 30 kilos paket förra månaden 😊

Jag får alltid mina varor fram till dörren om det väger lite verkar det som 😃