(S) Dricksfontän
Kattfontän, använd knappt två månader. Fungerar felfritt! Bara mina katter som inte förstod tjusningen med den. ;) 6 filter medföljer. Finns i Umeå, kan tas till en del städer längs vägen ner till GBG nästa vecka. http://animail.se/vattenfontan-pet-mate.html Nypris 726kr Mitt pris 400kr.
Hmm, du vet att fontänen kostar 459kr, eller räknar du med kostnaden för filter? :P
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
Ja jag räknar in filtren också.
Vilken väg tänkte du åka?
Kommer du åka kusten ner eller inne i landet.
Det är min sambo som ska åka till Gbg och hämta en bil. Han skulle göra ett stopp på vägen vet jag. Han jobbar just nu men kollar upp hur han tänkt köra. Han åker mer på torsdag eftermiddag. Är i Gbg på fredagmorgon och åker norrut igen när bilen är lastad.
Jag kan skicka den med tex bussgods eller annat fraktföretag mot fraktkostnaden.
Han kommer köra E4 ner till Gävle och sen E20 till GBG. Dvs via Västerås, Örebro, Skara. Samma väg när han åker hem.
Eftersom det verkar vara flera som inte förstår och gillar #1 inlägg så förtydligar jag: Fontänen kostar 459kr. 2filter kostar 89kr á 3förpackningar: 267kr Totalt: 726kr. Ett filter följer med fontänen i priset 459kr när man köper den ny. (Tänkte inte på det tidigare.) Så jag drar bort 50kr för det och säljer allt för 350kr. Mindre än halva priset!
Är en sån här jag har till mina katter och är nöjd med den :)
Den funkar hur bra som helst men mina knasbollar föredrar duschen och handfatet ändå. :)
Frakt går på 65kr med Schenker. :)
Finns kvar, 350kr!
Fontänen är såld!