Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1056 ggr
fredricakarlsson
1

Lämna blod?

Hej undrar om någon här inne lämnar blod med sin katt? :) skulle varit kul att höra lite hur de går till :) (har läst om de men vill veta om reglerna är så strikta) Skulle vilja lämna blod men min ena katt :)

ChristineL
1

Min katt lämnar blod! HÄR skrev jag tråd om det för ett tag sedan

MonicaLagerquist
1

Nix mina får inte lämna blod av ett antal anledningar.

Annars så skulle jag gärna göra det då mina katter är lätt att hantera och inte  ogillar att vara hos veterinären.

Stolt ägare till tre La permer

fredricakarlsson
1

#1 tack! Men hur mycket väger din katt? För de står att dom ska väga 5kg men min hankatt väger mellan 4-5 kg, undrar om dom är jätte noga eller om de kvittar om det skiljer lite? :) #2 okej, jo de e ju de med vikten jag undrar mest över, annars så kan min hankatt lämna :)

ChristineL
1

#3 - Det beror nog på var nånstans man går, jag vet inte riktigt vad han kan väga… Men det kostar inget att anmäla sig och testa :)

fredricakarlsson
0

#4 okej, tack för info! :)

fredricakarlsson
0

#4 förresten, är din katt kastrerad? Men de kvittar väll om dom är kastrerade eller inte? :) jag (Junior) har blivit uppskriven på en lista så behöver dom en ny donator så ringer dom mig :)

ChristineL
0

#6 - Ja, han är kastrerad, tror inte det har någon betydelse men honor ska inte ha fått ungar har jag för mig.