Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 1047 ggr
MiroSputnik
0

gomorron 17/7

Hej alla kattvänner.

Här hade jag ställt in mig på en lång och skön sovmorgon. T o m katterna verkar vilja sova på morgonkvisten, nåt som inte händer sååå ofta. Men vem tror ni då ringer vid 7-tiden? Jo rörmokaren. Suck! Kan inte dessa hantverkare komma på "normala" tider… Nåja, jag ska väl egentligen inte klaga, han kommer ju för att byta ut min toastol till en fungerande :). Men nu är klockan snart 8 och jag har inte sett röken av någon rörmokare :(  Han tog säkert en fikapaus innan han kommer till mig,,, Jag får väl skylla mig själv, det är ju jag som sagt åt hyresvärden att de måste ringa i god tid innan de vill in i lägenheten. Så att jag kan vara hemma när de kommer. Katterna skulle nog få panik om det bara klampade in en massa främmande människor.

Men nu hör jag honom komma nere på gården. Äntligen slut på läckande toastol hela natten!

Ha en bra dag!

Titti
0

Godmorgon!

Här har det sovits djupt inatt. Både två- och fyrtassade. Är ovanligt att Vimsan ligger en hel natt bredvid mina fötter, men inatt gjorde hon det. Just nu ligger hon på trappan. Trodde först att hon solade, men det är skuggigt där just nu.

Jag vet en som kommer att ha ett stressigt arbetspass. Färjan är försenad, vilket innebär att jag har kortare tid att göra allt jag ska.

Ha en bra dag

//Titti

rulda
0

God kväll :)
Väckarlockan ringde klockan tre och jag fick putta upp båda katterna som ville fortsätta sova :P
Jag har haft en helt underbar dag. Har fått ett nytt jobb :D samma företag men jag byter avdelning. Får skönare arbetstider och jobbar inte med lika knäpp personal. Helt undebart :D
Sambon ska få hjälp från sitt jobb att betala c-körkortet och sen får han fast tjänst :D underbart!
Denna dag är en underbar dag.

Var och hälsade på en barndomskompis som har den mest bedårande lilla bäbisen. Hon har precis börjat le och skratta. Sötare unge får man leta efter :D

Här oskar det och blixtrar det. katterna är lite oroliga. Toker började hetsäta och spydde upp allting igen. Sen började han leka med en mynta boll… jaja så länge han mår bra så…

Pia
0

Grattis till alla goda nyheter, rulda!