Katter iFokus

Katter

Etiketterkattstatusdjurskydd
Läst 1301 ggr
kjersti
0

Datakatt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sådan herre sådan hund brukar man ju säga men sådan matte sådan katt kan jag säga om min misse Hjalle.

Han älskar att  sitta i mitt knä när jag sitter vid datorn.Datorn är väl en del av vår kultur numera.

Faxlin
0

Visst är det mysigt med lite sällskap vid datorn. Ja oftast i alla fall, när de inte vill ta över skrivandet själva. Här hemma har jag ofta sällskap när jag sitter vid datorn, börjar bli expert på att skriva med en hand. hihi
Kan bero på att illern kräver att få ligga på min arm i och för sig. Lite krångligt kan det bli, men helt klart värt det.
Vet att detta handlar om katter, men jag sänder in ett foto på mig och illrisen vid datorn i alla fall om det är okej Pia?
Annars får du plocka bort det.
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Hannapanna
0

Hihi jag hade oxå en datakatt.. en liten hacker! ;)

Hannapanna
0

Å en till på Sten! :)

Bima
0

Här bor också en datakatt

Pia
0

Klart det är ok, gulliga bilder får vara med när som helst, Åsa:)

Det är nog något varmt och mysigt med datorer, tycker katter, och så vet de ju precis hur de bäst kan vara i vägen…:)

Numera har jag datorn i ett rum där katterna inte får vara. Men på den tiden det begav sig och mina två gammelgubbar (snart 15 år) var små, då såg det ofta ut så här… Datorn drog åt sig gigantiska dammtussar!:)

Faxlin
0

Oh, vilka söta bilder. Så avslappnat det ser ut. Man kanske skulle bli katt i sitt nästa liv.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

kjersti
0

Mera Hjalle,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, . Han är expert på att trycka på komma- knappen,,,,,,,,,,, på tangentbordet ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Pia
0

Härlig bild, kjersti!

kjersti
0

Sonens dator…

Formen på fönstret är väl fin!!!

Pia
0

Läckert, hur har det gjorts? Är det baksidan på datorn? Vilken uppfinningsrikedom:)

kjersti
0

Det är ena sidan på datorn som är utskuren form och plåten ersatt med plexiglas.

En fjortonårig katt- och data-entusiasts verk….

Pia
0

Fantastiskt, vilken idérik OppfinnarJocke!!

Vore väl en trevlig korsbefruktning mellan två intressen att visa upp på Dator också…;)

ThereseW
0

Det är ju så varmt och skönt ovanpå skärmen…

ThereseW
0

Finns liksom inget bättre ställe att ligga på

ThereseW
0

Och dessutom är det den bästa platsen att ligga och spana ifrån…

Pia
0

Myyysigt, och så bra placerat av matte/husse, så att man ligger kvar på all den go'a värmen! Hjärtrud är verkligen söt och så gulligt med de små créme tårna:)

Janson
0

Min lilla Nero gillar att värma sig på mattes laptop.

Pia
0

Myskisse:)

KerstinP
0

Här är lite bilder på Ezzet som gärna vill vara där matte är. Just nu mycket vid datorn. Hade hunden kunnat hade hon legat över tangentbordet nu buffar hon bara med nosen på armen så det inte ska gå att skriva.

KerstinP
0
KerstinP
0
KerstinP
0
KerstinP
0

Har ni sett Kickan tittar på katter i fokus