Katthem
Hej!
Jag gillar katter men får tyvärr inte ha det där jag bor. Jag undrar om det finns något katthem eller liknande i Västra Frölunda dit man kan få gå ibland och hjälpa till med katterna.
Tacksam för svar!
Kanske kan denna länk vara till hjälp för dig?
http://hittekatter.ifokus.se/articles/4d7148b1b9cb46222705cd99-alla-katthem-i-sverige?bookmarks-1
Va fint att du vill hjälpa till på katthem, det är verkligen otroligt givande på alla sätt och vis!
Lite extra tid, lite extra omtanke, lite extra tålamod och så lite extra kärlek är allt som behövs för att låta en skyggis tassa sig in i ditt hjärta!
Göteborgs Katthjälpen söker alltid volontärer.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Göteborgs Djurskydd-Kullbäckstorp kanske?
#3 Fast de är duktiga på avlivningar, inget vi står för.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
#4 oj!! Jasså? Mina pojkar kommer därifrån! PMa gärna mer info om du har och inte vill skriva här..
#4 har sett på deras facebook-sida att dem har fått massa sådanna anklagelser. Att dem råder folk att avliva. Det vet man ju inte om det är sant eller inte…