Godmorgon Söndagen den 15 juli
Ja då var det söndag och man e ledig
Jag vart väckt av Mojje & Busan som stod och trampade i sängen vid 6 imorse. Gick upp och satte på kaffe fixade mat till busfröna och satte mig för att läsa tidningen när dom börjar busa med varandra, dom jagar varandra, smyger sig på varandra och bär runt på sina leksaker *s*. Men sen när dom farit runt ett tag så hoppar dom båda upp på bordet och lägger sig i en hög på varandra och börjar tvätta varandra och det e så gulligt blir alldeles varm i hjärtat när ja ser hur dom pysslar med varandra *L*. Hittade självklart inte kameran så jag kunde föreviga det fina ögonblicket *L*. Nu Ligger dom i fönstret och spanar på världen utanför *L*.
Själv så ska jag ut och shoppa lite idag med syrran annars så blir det en lugn söndag *L*
Ha en bra dag
Eva & Mojje & Busan
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
God morgon! Idag har jag sovmorgon men är inte ledig :( Mina kissar har sovit hos mig i sängen hela natten. Sambon är å tältar.
Det var jag som fick väcka kissarna vid nio tiden. Så är det alltid när dom sover i sängen hos mig. Annars väcker dom mig vid tre tiden för att få gosa :)
Jag är på topp annars i dag för att jag vet att i morgon ska två chefer sätta sig ner och prata om att jag ska få byta avdelning så att jag får regelbundna arbetstider 05.00 - 14.00 måndag - fredag. Ska bli helt underart! Nu jobbar jag skift och jobbar lite si och så.
Längtar även till på onsdag då jag är ledig! Ska bli helt underbart att få gå i morgonrock hela dagen :D
God eftermiddag.
Ska inte skriva så mycket, för just nu så är jag arg.
Blir så frustrerad när man har göra med knäppa, enkelspåriga människor - som tror att dom är kloka.
så…
Vimsan tog en liten lur i bagageutrymmet på min bil förrut när jag plockade i ordning lite där. Sen tyckte hon att det var roligt att leka med gräsklippet, tossarna bara yrde omkring.
Just nu sitter jag och broderar, karln min lagar mat. Och i mitt inre känns det som om det vore storm.
I morgon hämtar vi hem Jr, då har han varit fem veckor på umgänge hos sin mamma.

Det var riktigt skönt med regnet igår kväll tycker jag, efter all efterlängtad sol under dagen. Nu är här soligt igen, men rejält blåsigt.
Jag skall försöka läsa ut ett par böcker och kolla lite film idag, söndagar är verkligen en helt TV-tom dag, så man hinner titta ikapp på lite inspelat…:)
Idag och idag, ikväll är det ju snart förresten…
Håller tummarna för din arbetstids-förändring, rulda!
rulda Jag skall också hålla tummarna för dig. Det kanhända att det blir förändringar på min arbetsplats också. Hon som hjälper mig sköter sig inte så bra. Meddelar att hon inte kan komma och jobba med sms mitt i natten till arbetsplatsen. Och sen när hon är på jobb så städar hon inte.