Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 857 ggr
Eros-Abbe
0

Hjälp?

Jag var ut och handlade nyss. Var väll borta en 10 minuter eller vad det var. Innan jag gick hade jag stereon på på volym 10 (lagomt) men när jag kom tillbaka hade den höjts till volym 50 och missarna befann sig i samma rum. Finns det en risk att de kommer att vara rädda resten av sitt liv för ljud nu? Det lät JÄTTEHÖGT och till och med jag blev rädd! Man hörde i hela trapphuset. Stereon brukar spöka ibland, eller så är det något annat. (Spöke kanske)

MiroSputnik
0

Jag tror inte att det är någon större fara. Hur verkade de när du kom hem? Här hemma brukar katterna själva komma åt volymknappen, så det är kanske troligt att har hänt så hemma hos dig oxå. Ha på stereon när du är hemma så vänjer de sig vid att den är på…

Lycka till.

Eros-Abbe
0

#1 det finns ingen chans att de kommit åt volym knappen.. detta har hänt även innan katterna. Jadu katterna låg under soffan, men de såg rätt så rädda ut. men vi ska försöka få fram dom sen genom att locka med lite blötmat. just nu sover de. hehe. har sovit näääästan hela dagen! kramis

MiroSputnik
0

Tror ändå inte att det är någon fara. Små kissar glömmer fort. Speciellt om det vankas blötmat! Skrattande Det hade nog varit värre om det vore en ensam katt. Nu hade de varann att trösta sig med.

Mina sover oxå just nu. Tro ratt de sovit hela dagen. Sedan blir det full rulle på natten. Katter är ju för härliga :)

Pia
0

Uj vad läskigt, undrar vad som hände med volymen?

Instämmer med MiroSputnik, tror de glömmer ganska fort när det är något enstaka, tillvaron är trygg i övrigt och det finns så mkt annat att upptäcka/pyssla med.