Ny här
Ja jag är ny här, kommer kanske inte vara så aktiv men det får vi se :)
Tänkte presentera mig och katterna lite, börjar med mig själv.
Jag går djurvård på ett naturbruksgymnasie. Jag gillar alla sorters djur och att fota. Jag har just nu en egen kanin, ett marsvin som jag försöker sälja då hennes kompis dött, 4 katter varav 2 är mina egna, mamma har två hundar och 4 anker.
Mvh Sabine
Börjar att presentera Tyson
Tyson är en 8 årig stor kastrerad herre. Han är född hemma hos oss. Så jag harit varit med honom enda sedan han föddes. Han var störst i kullen och fortfarande väldigt stor. Han har ett utseende som gör att han ser jämt arg ut, men det är han inte utan är en snäll och go katt. Eller ja lite morgonhumör har han ju ibland ;)
Mvh Sabine
Gud vad gullig! :)
Kan tillägga att Tyson är min och bor hos min pappa :)
Nästa katt ut är Madicken som också är min katt.
Madicken fick jag av min faster när jag fyllde år eller jag visst ju om det innan, de hade fått en kull och jag skulle få välja en därifrån. Men jag kunde egentligen inte välja men så en dag somnade Madicken i min händer och min faster sa att hon aldrig gjort så mot någon annan, så man kan säga att hon valde mig. Och efter det brukar hon alltid ligga i min famn :D
Madicken är världens snällaste. Tror hon aldrig bitit eller klöst mig så hårt att jag fått några värre märken. Madicken fyller 3 år i år och är kastrerad.
Mvh Sabine
Och till sist men inte minst, Wilmer ;)
Wilmer är född hemma hos oss också och blir två år och kastrerad. Det finns bara ett ord som beskriver honom, GALEN! Haha han är en riktig clown, hanälskar vatten kan sitta hur länge som helst och bara titta ner i diskhon och fundera på var vattnet tog vägen ;) Han kan vara en retsticka både mot vi männskor och katter. Det är min brors katt. Wilmer är tokig i mat…..
Mvh Sabine
#3 Tack! :)
Mvh Sabine
Vilka fina katter! :)
#11 Tack :)
Mvh Sabine
Jättefina allihop! :) Ser ut på bilderna som att Tysons öron är hälften svarta och hälften vita. Tyckte det såg coolt ut. :)
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
Tack! :) Ja det har han :)
Mvh Sabine