god morgon 14/7 - 07
Det borde vara olagligt att gå upp så här tidigt på lördagar!
Ska snart iväg till jobbet.. nu är det bara söndag måndag tisdag kvar innan jag är ledig en dag.. behöver jag säga att jag längtar?
Sambon kom hem sent igår så att jag fick somna med två kissar i sängen :D jättemys
Vaknade runt 1 tiden av att jag hörde ett skumt ljud, jag går upp och där sitter Toker och spinner så hela huset skakar. Hans leksaksboll hade åkt in i bokhyllan (klantkatt)
Det tog inte många minuter innan han hade fått ut den och jag gick och la mig igen.
Då upptäcker jag mitt misstag.
Det var bollen som skrammlade! Det tog ett tag innan jag kunde somna om :)
Nu har killarna brottningsmatch på mattan. Trötter gjorde precis en frivolt rakt ner i golvet. DUNS!
Hoppas att ni andra får sova ut ordentligt!
Ha en bra dag

god morgon,
gå upp? en annan har inte lagt sig än… ;)
varit och kikat på mamman till mina ev kisebebisar. beror på om det blir två hanar i kullen… =) hon bör valpa (?) snart trodde ägaren.
Godmorgon.
Sova ut? Jag? Nää.
Vaknade 09, trodde att klockan var 11.45. (Tja, jag har väl min egen tid. Öst-europeisk tror jag att det heter) Kanske jag går å kvartar en stund till, har inte bestämt mig.
Jag är ganska nyvaken, kände att jag inte kunde somna om på stört. Stutsade upp ur sängen som gubben ur lådan.
02 i natt ville Vimsan ut, då höll ju jag på och somnade. Men, men… Det var bara att stiga upp och släppa ut henne. Nu har hon varit in en sväng och ätit.
Undrar hur många möss hon tänker ta fast idag. Hon kom ju hem med två stycken igår.
Klockan är 09:21 här hos mig.
Ha en bra dag.
//Titti och Vimsan

Här skiner solen, på riktigt idag, åh så härligt!
Idag tar vi en sväng till Vaxholm och sedan blir det pysslande hemma.
Grattis till det ev nytillskottet, lisette!
Tror att vi faktiskt får solsken här i Uppsala också idag!
Har varit uppe ett tag och gett kattfamiljen mat, det är full fart på småttingarna som leker rövare. Har numera blomlöst i fönstren eftersom de har en förmåga att hamna på golvet…
Mycket uppfostran, måste lära in nej till de små. De börjar förstå nu men vill hemskt gärna hoppa upp på köksbordet och köksbänken, de enda nej-ställena i hela lägenhet.
Sätter tillbaka blommorna i fönstern om ett par dagar, man kan ju inte lära sig allt direkt. Nu ska jag tömma kattlådor.
Gubben är ute på långpromenad med vovven…
Nu är jag äntligen hemma igen solen skiner och jag är otroligt uppåt får reda på om jag får byta avdelning med bättre arbetstider nästa vecka. Håll tummarna för mig :D