Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 875 ggr
Lamina
9

Rufus torn

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Satt och spammade mig igenom youtube för att fördriva ännu en sömnlösnatt, när jag råkade snubbla över denhär videon. Tyckte den var så fin så jag var tvungen att dela den! 

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Tarotstollan
2

Vilken otroligt, underbar husse Rufus har! Vilket jobb han lägger ner på sin katt, det märks att han älskar Rufus.

Undrar om det finns sådana speciallådor att köpa i Sverige? För det är ju inte så svårt att bygga, behöver ju bara plats att ha tornet på.

Det finns nog ingen katt som inte skulle älska att klättra runt och leka i detta bygget!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

grandma
2

Ser ut som vanliga flyttkartonger som han skurit till själv, eller?

"   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

// Nalle Puh// 

Lamina
1

Ja, det är helt vanligt flyttkartonger, och en jäkla massa jobb. Måste säga att jag älskar musiken till videon nått så otroligt mycket. Det är visst hans bror som gjort den. 

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

grandma
0

Om det gick så fort som i videon är det ju ingen match.

"   Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "

// Nalle Puh// 

Tarotstollan
0

Ja det gick så fort så jag trodde att det var uttryckbara sidor, men såg nu att han skar ut dem själv.

Tyvärr har ljudet på min dator försvunnit så jag hör inget, men videon var bra ändå!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!