Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 904 ggr
Cazzos
3

Dagens leende!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Blir nog veckans leende för mig Flört

Katthemsmatten
0

Tycker det är litet sorgligt att katten ska behöva be om att bli klappad så många gånger. Och varför kan den, om man nu inte vill ha den i soffan, kan inte matte ta upp kissen i knä? Den är ju så kontaktsökande att det gör ont i mig.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Cazzos
0

#1 Jag förstår precis vad du menar. Jag reagerar mest på lilla tassen. Men sen måste man även kunna se bortom kameralinsen: katten kanske får all världens uppmärksamhet, "bakom kulisserna". Jag ag håller med dig, absolut. Men jag försöker se det positivt. :)

Katthemsmatten
0

Den lilla tassen är för söt, men som sagt, i filmen blir jag litet illa berörd av människans beteende. Tycker att hon roar sig litet på kattens bekostnad just där.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Niiinah92
0

#1 Man kan inte alltid tillfredsställa kattens kelbehov helatiden, det är kanske en katt som inte får nog.

Sen tycker jag inte man ska leka på det viset, antingen fullföljer man det fullt ut eller talar om för katten att just nu kan jag inte, att klappa, sluta, klappa, sluta osv, är inte direkt snällt.

Afturelding
1

Jag kan också hålla med om att detta inte är så snällt mot katten, men skrattade gjorde jag ändå eftersom att våran lillkatt som sov bakom datorn vaknade och började leta efter katten som jamade.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Niiinah92
0

#5 Så gulligt Skrattande mina reagerade inte alls tråkmånsarna Flört