Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 2245 ggr
Holtan
6

Kattbädd + pläd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då har jag sytt min egna första kattpläd + kattbädd. Pläden består av fleece på baksidan och ett brunt teddytyg (Kallas de så??) på framsidan. Kattbädden är helt i teddytyget.

Är lite stolt då dessa är de första jag syr :D

Ni får gärna skriva om ni har tipps på hur ni syr kattbäddar :)

[RMSLiners]
3

Snyggt! Jag syr allt från kattbäddar till hundbäddar, gardiner, hundskor, katthalsband, bebis saker mm. Samt att min mor stickar gärna filtar till hunden och katten de kan ligga och gosa på. Har en hel hög med saker här hemma men den snyggaste är en häftig filt min mor sticka till vår katt förra året. Hunden blev också bortskämd med en snygg filt från min far (köpt dock). Man behöver liksom aldrig köpa något utan låta kreativiteten flöda samtidigt som man får en massa. Men har ändå en elementbädd, iglo, dyna mm till katten samt en bia bädd och en lite dyrare designerbädd till hunden. Men jag älskar att sy grejer så det blir mycket av det. :)

marabo_
0

Fina om du syr mer är jag gjärna intresserad av att köpa :) kanske.

Jättefint själv vet jag ej hur man gör.

Holtan
0

Åh tack båda två!

#2 Jag syr gärna fler om du vill ha en :) Skicka ett PM om hur stor katt du har mm så kan jag anpassa storleken :)

Tyrisen
0

Ser ut som katthimlen den där pläden och kudden Flört Bra jobbat! Har också fått för mig att jag ska sy något, men jag får ju aldrig tummen ur…

www.kattstatus.se - Allt du behöver veta om katter

Stoppa BYB!

Minka040
0

Snyggt, ser riktigt mysiga ut! Är så avundsjuk på er kreativa som syr en massa, själv får man inte tummen loss tyvärr.

Holtan
0

Tack!

#4 ja jag är sugen på att sno dem själv xD

Tyrisen
1

#6 Ja kryp ned i korgen och lägg pläden över dig, fatta vad skönt! Man kanske kan ha korgen på huvudet annars :)

www.kattstatus.se - Allt du behöver veta om katter

Stoppa BYB!