Tips på bra annons?
Hej. Tyvärr så kommer jag flytta om ca 2 månader då jag och sambon köpt lägenhet och han vill inte ha några katter där för tillfället iallafall och det får jag acceptera. Jag behöver hitta ett föralltid hem åt björnfamiljen och kommer givetvis skriva i annonsen att dom är skygga och någon med tålamod ,förståelse och tid vill ge dom ett hem. Tios på mer man kan skriva? Vad tar man för pris tex? Lika bra att jag lägger upp annons nu för 2 mån går fort. Vill inte men är så illa tvungen och tycker dom förtjänad ett föralltid hem där dom kan stanna livet ut!!! Jag är endast jourhem åt dessa tre. Och vill att dom ska få ett föralltid hem!
Är det inte katthemmet de kommer från som ska hitta hem åt dem alternativt nytt jourhem? I alla fall har det varit så på de jourhemskatter jag stött på, där har jourhemmet inte fått tillåtelse att annonsera ut katterna.
Ska kolla med katthemmet vad som gäller.
Om katthemmet okejar att du hjälper till med att annonsera ut katterna så har jag några bra förslag på hur och vad du kan skriva. Skicka pm till mig om du är intresserad av min hjälp sedan när du har pratat med katthemmet. Ok?
Lite extra tid, lite extra omtanke, lite extra tålamod och så lite extra kärlek är allt som behövs för att låta en skyggis tassa sig in i ditt hjärta!
Absolut. Pratade med tigerharen så väntar på ett svar sen återkommer jag