KÄRLEK

Åh så gulligt! Myyyyys….:)
där kan man snacka om myspys du :) Sötingar var ordet!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Jättegulliga!
Susanna
Åh vad gulligt! De har verkligen stormys där med varandra.
Det är så otroligt underbart att se hur katter verkligen kan visa hur mycket de älskar varandra! Här är en till kärleksbild.
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

har ingen bild riktigt på det men varje dag jag kommer hem så sätter sig puma o zorro på hallgolvet o slickar varandra i ansiktet.. ser så himla gulligt ut =)
visar en bild på när puma blivit kastrerad o hon var iskall.. Zorro ville värma henne.. den bilden smälter mitt hjärta än idag.. det e sann kärlek
Tack .. alla ..
#5 o #6 jätte fina bilder ..
Men vilka mysig bilder! Önska min var sådär mot andra katter men inte då. Försöker en katt det där med honom så fräser han och går sen sin väg. Han är tråkig, i alla fall från en annan katts synvinkel.;)
Åh va mysigt! Så där gör inte någon av katterna i mitt hem, de gillar varandra och busar och så. Men sova och mysa gör de på varsin egen plats.
De är inga knäkatter heller, kanske händer det en gång i månaden att lilltjejen kommer upp i knät när man sitter i soffan, men då stannar hon å andra sidan en bra stund och kurrar länge och väl. Hon är lite mån om sin egen integritet eller nåt ;-)!
Mig spelar det ingen roll, bara hon är lycklig så är det bra! Den andra är en skyggis, vi jobbar på det här med att gosa. Snart så….om ett halvår eller så så kanske han har fattat grejen med att jag inte kommer att äta upp honom!
Lite extra tid, lite extra omtanke, lite extra tålamod och så lite extra kärlek är allt som behövs för att låta en skyggis tassa sig in i ditt hjärta!
Kul att jag lyckades få liv i en så gammal tråd (från 2008) :-D *nöjd*
Uppdaterar tråden med en ny bild på mina pälsklingar. Den svarta är 6 månader och den skäldpaddsfärgade är 3 månader. Den lilla fick vi hem för ca tre veckor sedan. I början hade den stora lite svårt med den lilla, men förra veckan började de sova bredvid varandra och den stora har nu även börjat putsa och tvätta den lilla.