zooplus.dk
om jag beställer från ZOOplus.dk,hur är det med betalningen,jag menar de e väl danska kronor,men de måste ju gå att få reda på hur man betalar med svenska pengar.Hur gör man då? Tacksam för svar…
Du betalar med ditt kreditkort etc. så automatiskt konverterar de från svenska kronor till DKK/euro/osv.
har inte kreditkort,men har internetbanken om man betala genom
den? Men hur blir det med att konventera via det? Nån som kan hjälpa mej så jag vet…
Är det stor skillnad i pris på den danska och svenska zooplus? Borde vara lättast att beställa från den svenska så slipper du tänka på valutaskillnad och eventuell momskostnad.
Glad Skåning
valuta.se och valutaomvandling.se (tror jag det hette?) är bra :)
# vissa grejer. Danska sidan har större utbud med :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ursäkta att jag lånar tråden lite men på zooplus dk står det tex 799kr är det danska kronor då?? Hur mkt blir det i svenska pengar isf??
#5 Ja på danska sidan står det i danska kr.
Jag har nämnt 2 bra sidor i #4, som stämmer ganska bra :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

#5 Blir ca 930 svenska kronor beroende på växel kurs!
Har inte betalat via internetbank, men då jag har gjort det har det automatiskt stått summan? Det ska nog gå bra.
Zooplus.dk är även billigare än den svenska sidversionen.
har bara beställt från zooplus.se och zooplus.fi då de har euro som valuta. Nästa gång blir det zooplus.com då de i regel har billigare av de saker jag vill ha. Det är värt att jämföra priser då de har extrapriser på vissa sajter men inte andra. Igår hade svenska kronan blivit svagare så de blir det lite dyrare att handla utomlands, bra att veta..
Jag betalar endast med visakort och de fungerar hur bra som helst. Jag brukar kolla vad de kostar på forex sida
Allt är inte billigare att köpa via den danska sidan. Det lönar sig att kontrollera vid varje tillfälle man handlar.
Medarbetare Hittekatter iFokus
Tack för alla svaren ni har gett mej