god morgon 6/7 - 07
jaha nu sitter man här igen… i morse var det inte lika kul att matte klev upp haha fick väcka mina kissar… inte ofta det händer :P
Men nu till jobbet e lite sen idag så otroligt trött. Gick och la mig i skaplig tid i går men att somna… haha det gick inte alls :S
Godmorgon..
Gäsp va trött ja e skulle vilja krypa ner i sängen och sova igen men det går inte jobbet kallar jobbar 8-21.30 så en lång dag men sen så e det bara morgondagen kvar sen e jag ledig i 3 dagar *L* ja får försöka fokusera på det *s*.
Ha en bra dag
Eva & Mojje & Busan
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
God Morgon. Vilken fin bild du har lagt in evamojje.
Själv skall jag åka och handla med mina föräldar, sedan skall jag åka och fixa min bil som blivit så matt i färgen. Min son och jag skall polera (rubba) upp den så den blir blank och fin igen. I övrigt skall jag inte göra annat speciellt idag. Fota sonens kattor kanske, om jag nu får se dom. Mina kissor har faktiskt varit inne och snarkat inatt. Joppe har varit ute flera nätter men igår kom dom in båda två och Jomsan är inne ännu. Hon verkar lite trött idag. Kanske hon har på känn att jag skall åka bort. Kommer hem lördag natt vid 01.30-tiden så tills dess får jag säga ha det bra alla!