Lilla kissen ='(
Så fin din kisse var :) Visst är det ledsamt att förlora sin kisse, det håller jag med om. Har själv fått ta bort en av mina många älskade katter, som nu vandrar bortom regnbågens land :( Saknar Den katten jättemycket fast det är över 8 år sedan han fick somna in : ( :(
Ledsamt är det!

Tass på dig

Ja det är sannerligen sorgligt när man tvingas till de här svåra besluten. Det gör så ont, så ont…

Oj, det är så svårt att läsa sånt här…vi tog bort vår Charlie för snart 6 månader sen….och saknaden är så stor. Jag förstår precis hur du känner….det är väl det som är den stora nackdelen med att ha katt, att deras liv är kortare än vårt.
R.I.P :'(
Att måsta ta bort ett djur pga sjukdom måste vara oerhört jobbigt. Jag har varit till veterinär med andras kattor då de inte själva klarat av det. Har också varit med som stöd då min väninna måste avliva sin hund. Minns också vår älskade kattpojke Putte som kom till oss samma dag som min mor fyllde 40 (idag är hon 73). Vi var tvungna att avliva Putte pga att en granne hade skadskjutit den. Mina föräldrar och jag låg på sängen och storgrät alla tre. Saknaden är fortfarande stor efter Putte. Jag ser rött då jag ser den j---la karl som hade mage att skjuta på djur som inte ens var på hans mark. Fy …
RIP