Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 2906 ggr
eliasl
0

Smokefärgade katter!

Jag skulle vilja se allas smokefärgade katter :)

kalindas
0

Bilder på min Skatan (S*Änglarnas Jasmine Kiss) Svartsmoke och vit Oriental.

/Elisa

[hakkapelitta]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag får väl bidra med min Nemesis då, också en oriental, svartsmoke :)

kalindas
0

Bilden på Nemesis.

/Elisa

[hakkapelitta]
0

#3 Ja, just det. Hur man tillverkar bilder så man ser dem… attans firefox Räcka ut tungan

Det är verkligen ingen direkt smickrande bild egentligen, haha, han ser mest bara konstig ut, lillplutten ^_^

kalindas
0

Men ögonen är superfina. Kanske skulle para honom med Skatan…;-) Det kan ju inte Sverak förbjuda.

/Elisa

[hakkapelitta]
0

#5 Nej, vi tänker ju kanske göra en fuling och skriva över honom på min sambo, som inte är medlem och på så sätt kunna para honom med en foreign white också.. ;-) så varför inte? Oskyldig
Han lär kunna bära på en hel del spännande färger också!
Han är inte könsmogen än heller så han kan säkert vänta på Skatan :D

eliasl
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lägger ut en bild på gammelkatten (18år) som bor hos föräldrarna. Glad

eliasl
0

Gammelkatten heter Amanda o här är sonen Amadeus(3-4år) Dock är han döv, hör bara dova ljud som en stamp i golvet. Men han utnyttjar det till tusen genom att skrika som det gällde liv och död (han hör inte sig själv), för då kommer ju alla springandes och Amadeus får massa gos :)

Hawknestgrove
0

hakkapelitta #6, det fins en lösning! Gå in på datorn i fokus här och ställ din fråga! De hjälpte mig1 Jag kör internet explorer via firefox numera! Man tankar ner ett litet extraprogram som heter IRFan veiw. jag googlade fram det, men de kan säkert lotsa dig fram. De är suveräna där inne! Många eldrävare där!!!!!Den här bilden har jag lagt in via Firefox genväg

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

kalindas
0

Då får din kille gå med i Hallandskatten så blir det perfekt..:-) Han måste ju ha en IDP stamtvla.

/Elisa

[hakkapelitta]
0

#10 måste han ha det för att du ska få använda honom i avel? det visste inte jag

kalindas
0

Japp han måste vara reggad i IDP för att få para. Jag tror det är så iallafall.

/Elisa

kalindas
0

Tror han måste vara reggad i någon klubb så "ägaren" kan skriva ut parningsbevis på kattungarna. Annars kan ju ingen garantera att han är "äkta"…

/Elisa