Hur mycket tid? Snälla svara
Hej :) Jag håller på med en undersökning på skolan om hur mycket tid människor spenderar med sina djur per dag. Snälla svara, skulle hjälpa mig otroligt mycket!
Svara innan den 14 december.
Skriv i tråden vilket av alternativen som stämmer in bäst :)
/ Linnea
Mindre än 1 timme/dag
1-2 timmar/dag
3-4 timmar/dag
5-6 timmar/dag
7-8 timmar/dag
Mer än 8 timmar/dag
Mvh Linnea
Det blir väl 7-8 timmar/dag eftersom jag är hemma större delen av dagarna.
Mer än 8h per dag eftersom jag studerar på distans och alltså är hemma hela dagarna :)
Mer än 8 timmar/dag
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
5-6 timmar/dag , ibland mer ibland mindre…
Då jag tidigare var arbetslös så var jag hemma 24/7 i stort sett och det har jag vart nästintill hela tiden dom bott hos mig (6 månader nu)
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
Du kan ju starta en omröstningstråd så får du fin procentuell fördelning direkt :)
Och, menar du hur många timmar katten har sällskap per dag, eller menar du hur många timmar man aktivt leker med katten?
*Det blir som det ska*
Medarbetare på Gravid iFokus
Här är två följd frågor som jag skulle uppskatta om ni besvarar:
Tycker du att ditt/dina djur har fått dig att bli stresståligare/förhindrat stress?
JA
NEJ
Anser du att ditt/dina djur har gett dig förmågor/egenskaper som du haft nytta av i sociala umgängen? T.ex lättare att ta kontakt med personer, fått bättre självförtroende att göra vissa saker m.m
JA
NEJ
Mvh Linnea
Håller med 5# starta olika omröstningstrådar så får du svar i procent direkt och be gärna folk motivera om du behöver sådana svar :)
Mer än 8 timmar eftersom jag inte jobbar just nu pga foglossning och kommer sen bli mammaledig.

Det beror på, menar du hemmatid eller aktiv umgängestid?
Jag är hemma/vaken/ ca 45 min på morgonen och ca 5 timmar per dag innan jag går och lägger mig, i snitt.