Katter iFokus

Katter

Etiketteravelgenetikuppfödning
Läst 6248 ggr
Kidinlove
0

Sibirisk katt

Hej! 
har letat runt troligen helasveriges uppfödare och inte hittat nån som säljer i den färgtekningen jag vill ha. är det nån som vet någon som har kattungar till salu?   :))

LaSadie
0

Finns en uppfödare i Eskilstuna som har kattungar till salu nu. http://www.simplicitys.se/meny%20katter.html

Vet inte om hon har färgerna du letar efter men det är en uppfödare. Sen finns det några i Västeråsområdet som har haft kattungar lite då och då.

Kidinlove
0

Tack så mycket! 
men söker en orange/tigerfärgad unge! :)

MonicaLagerquist
0

Isrosens i Sundsvall har röd-vita kattungar.

Lince  väntar kull där det kan bli rött.Kullen växer upp  i Stockholm.

Stolt ägare till tre La permer

AgnetaB
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har som La Sadie skriver kull just nu (4v) men inte in dina färger. Däremot så ska jag ha kull med min andra Sibiriska hona (bilden) när hon löper o då blir alla i rött med el utan silver. Det kommer bli bara mönstrade kattungar. Hon själv är en rödsilvershaded.

Katthemsmatten
1

#4 Så SÖT hon är där hon sitter helt koncentrerad på vippan! Ljuvligt vacker ras (såg din bild i den andra tråden om Sibirisk katt) som jag inte tror mig ha sett IRL.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Kidinlove
0

gud så vacker hon va! pma mig när hon fått kullen? :)

AgnetaB
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#5 och  6  Tack så mycket ! Jo hon är väldigt söt o tycker den ljusaprikosröda färgen är så fin. Det finns ju Sibiriska katter men absolut inte så många som tex skogkatter. De är däremot också semilånghår med en lite strävare yta o vattenavstötande. Flera allergiker kan tydligen ha rasen (har ingen egen allergi) så är också därför populär.

Går även o titta på kattungar på www.simplicitys.se

Inga speciellt bra bilder dock.

#6 Det är bättre du sparar min hemsideadress o tittar där ibland.På planer skriver jag om det parats mm. Risken är stor att jag glömmer annars:)

Min svartsilver kisse på bilden

Katthemsmatten
2

Lika söt den. Skulle aldrig kunna välja Glad

Medarbetare Hittekatter iFokus

AgnetaB
0

#8 Tack!  Jag har valt 2 tjejer i mina favoritfärger! Är olika i personlighet dock.

Kidinlove
0

Gud va söt!

Är dom sakt mest intresserad i golden men silver är ju jätte gulligt de med!