Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 738 ggr
Toxics
1

foderdjungel

Jo, jag tänkte så här, för att det ska bli lite lättare, Att i den här träden kan man ju skriva ett inlägg med de två märkena man INTE skulle rekommendera och varför. Det finns säkert massor av foder man inte ska ge sin katt. Men här kan vi skriva de två sämsta. För att de ska bli lättare för oss nya kattägare. För vilka foder som är bra kan skapa stora diskussioner. Jag kommer inte att svara på mitt eget inlägg helt enkelt för att jag inte vet. Tack för svar! :-)

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

Fridaaaa
1

Alla torrfoder och mjukmat utom mjau i matbutikerna är kassa.
Kan inte välja mellan dem :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[sakring]
0

Skulle inte heller köpa något torrfoder ute i affärerna.

IceJossan
1

Alltså det blir galet att bara skriva de två sämsta. Det är lite som att skriva vilken sjukdom man helst skulle vilja ha..

Torrfoder från Friskies, Whiskas, KiteKat, ICAs, Eldorados, Coops, Lidls, Pro Plan, Perfect Fit, Sjöbogårdens, Katty, Mjau, Royal Canin, Hill's, Specific (gäller ej behandlingsfoder mot sjukdomar) är exempel på sorter jag absolut inte vill ge mina katter. ENDAST några bitar som godis i så fall.