Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 1039 ggr
thildatessie
0

Julklappstips!

mitt julklappstips till er och era katter är garanterat laserpekare! Tusse leker med den Länge tills han inte orkar och flåsar. Sen letar han efter den under mattan och bordet ;) perfekt för er med innekatter men även er med utekatt. Akta ögonen bara! Har ni några tips att dela med er av? Vad ska era få om de får nåt??

Afturelding
2

Våran katt fick en tidig julklapp, en kompis :) Blev även ett halsband var åt dem för när vi reser och lite leksaker. Vår ena katt tycker om bollar med tyngd i, så han fick en från hundavdelningen ;)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[RMSLiners]
0

Laserpekare kommer inte in här då blir hunden koko i huvudet och varvad om hon får syn på den röda pricken. Skrikandes

Katten får sin efterlängtade foderlabyrint i år som jag tänkt ha som lite mental gymnastik åt honom. Han får också en Kong Kickeroo catnip leksak. Kanske att jag förlänger hans bollbana också men det återstår att se.

Wony
0

Vår katt bryr sig inte ett dugg om laserpekare, så henne får man aktivera på annat sätt. Jag misstänker att hon kommer att få en bytta full med studsbollar i julklapp, eftersom hon älskar att jaga dem. Och i processen gärna få dem att rulla bakom möbler och under soffor. Tungan ute

LoAEmma
0

Haha jaa man hittar alltid små bollar när man flyttar på en möbel :D

Själv funderar jag på att köpa både Da bird och en klicker och testa lite klickerträning. Kissehjärtat kommer även att få en kompis i nyårspresent ♥

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Wony
0

Vi hittade en klicker jättebilligt på Animail, typ ett par tior eller så, och den fungerar jättebra. Det kan rekommenderas, helt klart.

Faktum är att vi troligtvis har ett dussin bollar på vift i huset. Men vår katt älskar ett fyrapack som man hittar på ÖoB för 20kr. Ser ut som små fotbollar, tennisbollar osv. Bra studs i dem också. Glad

Annars har jag funderat på att skaffa en klösmöbel åt henne. Nu har hon en klöspelare på både bottenvåning och övervåning, och klättermöjlighet vid bokhyllorna i vardagsrummet, men det vore ju mysigt med en möbel som är bara hennes. Glad

LoAEmma
2

Jag har två klösträd! Ett litet som han har haft länge som han alltid sover i på natten, och ett större som jag köpte hem i somras som är jättebra som utkiksplats samt att busa i!

*Det blir som det ska*

Snurpan79
0

Jag tipsar om DaBird. Köpte en till mina missar i September och den är trasig nu så jag måste köpa en ny. Med andra ord grymt uppskattad leksak. :)

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Wony
0

Jag letar efter ett halvhögt, då vi egentligen inte har ekonomin att skaffa ett stort. Men jag tänkte mig med 2-3 plattformar/lådor eller så. Sedan beror det ju på vad man hittar för modeller, och kanske om de rear ut större träd att man fynda lite. Glad

[Jaazoo]
0

Mitt tips är också en Da Bird och/eller aktiveringsbrädan FunBoard.

Katterna skulle egentligen få ett nytt klösträd (kattens no1 Jumbo) nu i december, men det skjuts upp till februari, då alla spar pengar kommer gå till vet.

Så istället blir det aktiveringsleksaken undercover mouse, catit cat spa och en wonderful dream bädd/stol  :)

nottheonly
0

Jag tänkte köpa en fint nytt klösträd till mina katter Glad nu när jag börjat jobbat lite så har jag äntligen råd med det!

LoAEmma
0

Jag var och letade en Da Bird idag, men det verkar säljas bara på nätet?? Dom i butikerna visste inte ens vad det var….

Blev en play circuit istället, den var rolig en stund….

*Det blir som det ska*

Sturken
0

Mina katter kommer nog få en aktiveringsbräda. De behöver verkligen lite mental aktivering. Tyvärr vet jag inte om de kommer att förstå vad de ska göra bara…haha..har inte de smartaste katterna =)

#11 Jag hittade min Da Bird på Arken Zoo. Så där borde det finnas. De hade tyvärr inga refill dock.

[Jaazoo]
0

Da Bird vippan köpte jag på Arkens Zoo. Tror det är en av dem få ställen som säljer den ute :).

LoAEmma
0

Oki, den butiken finns inte i min stad, så det får bli nätet!

*Det blir som det ska*

jollycox
0

Jag är på jakt efter en laserpekare men har inte hittat någon, eller jo en som var musformad och det vill jag inte ha.
När jag beställde från zooplus senast så köpte jag typ da bird-kopior, 3 st för 45 kr. Min ena katt är fullständigt galen i dom och hade sönder en redan första dagen då han bet fast i den och vägrade släppa. :P

#11 På djurmagazinet här så har dom en leksak som kallas Neko flie som är lite som da bird men med insekter och sånt. Tycker den verkar rolig. :)

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

[RMSLiners]
1

#15 Animail har laserpekare.