Godmorgon!
Nu äntligen har vi fått en lägenhet så vi ska äntligen flytta, troligen blir det till nästa helg och det blir ju toppen. Äntligen får Saga en stor lägenhet att springa runt i, en stor trea på hela 100 kvadrat meter. Snacka om skilnad mott våra 37 som vi bor i nu. Det blir jag saga och min sambo som flyttar och jag längta.
Ville bara skriva det, nu kommer saga få det mycket bättre med mer utryme. Kram på er
God förmiddag. Klockan är 11:30 och jag är hungrig. Sitter på jobbet och har börjat nedräkningen inför semester. Idag och halva dagen i morgon…sen….är… det… tre veckor…leeedigt.
Naomi85. Låter som om ni verkligen får större yta att röra sig på. Hoppas ni skall trivas. Lycka Till!

idag har jag sovit till halv 9.. har dammat dammsugit o torkat golv.. givetvis skulle Zorro hjälpa mig att torka golv o damma… så nu e där små tassar på hela golvet..ikväll ska jag jobba.. 6.e dagen på rad.. sen e jag ledig i 3 dagar så skönt… oj vad stor 3:a Naomi85.. roligt för er =)
God eftermiddag.
Idag är jag trött. Tittade på klockan sista gången 03.45 någonting inatt och klockan ringde 06.50. Buhuu. Fick inte sova så mycket!!!
Först hörde jag blipp, blopp, blipp, blopp. Regnade så vackert och stilla ute, men eftersom det inte finns något stuprör så - - - blipp, plopp. Har kommit ca 60mm stilla vackert sommarregn på ett dygn här nu.
Sedan konstaterade jag att jag fryser - så upp och hämta en filt till, dessutom var jag och stängde fönstret.
Och så blev jag hungrig - upp och dricka ett glas rabarbersoppa och ner under täcket igen. Fotfarande långt ifrån trött.
Då blev jag småsur och tog en instruktionsbok, ficklampan och kröp långt under täcket och läste en stund. Då först började jag bli trött.
Masade mig segt upp i morse. På jobbet fick jag höra att det snart är fullmåne. Inte undra på då att jag inte fick sova.
Släppte in en blöt Vimsan i morse. Fick torka henne med en handduk. Hon var hungrig. Nu har jag gett henne maskmedel. Är dags igen - så mycket råttor och fåglar som hon ätit på sistone. Hon äter mycket och jag bara tycker att hon blir smalare.
#0 Oj, vad härligt. Gratulerar till den nya lägenheten! 
#1 Semester? Vad är det???
Det är något som aldrig jag har haft. Så är det när man knagglat sig fram på vikariat. Men stämmer det som stod senast på lönespecen så har jag 14 dagar som jag får ta ut.
#2 Jag brukar också ha hjälp här när jag städar. Fast kommer dammsugaren fram så sticker Vimsan ut, men sen kan man tänka sig att hjälpa till.

Grattis till nya boendet, Naomi85!