Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 1084 ggr
Praefatio
0

(S) Kattpaket

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu verkar det inte som att jag blir med russkiy toy längre, utan finsk lapphund istället! Så kan det gå när rätt individ dyker upp. Eftersom jag under lång tid har förberett ankomsten av en liten hund så har jag nu en del grejer som jag tänkte sälja. Lägger upp annonsen även här på Katter eftersom sakerna är i alldeles ypperlig kattstorlek.

Eftersom alla grejer var relativt billiga i inköp så säljer jag allt i ett paket. Vill man inte ha någonting från paketet så kan man säga till, så slänger jag det. I såna fall får man fortfarande betala fullpris.

ALLA grejer är helt nya och oanvända.

• Transportbur från Tommi. Galonliknande material. Liten, liten skada på färgen på ett ställe, går att måla över med vanlig spritpenna. Skadan är markerad med en röd cirkel på bilden.
  • Matbar, bra kvalitet, inte sådär skramlig som de billigare kan vara.
  • Matskål, lila
  • Nylonkoppel
  • Små leksaker: tre gosedjur och en tuggknut i miniformat.

Mätte såklart inte transportburen när jag var nere i källaren, men mjukisråttans kropp är 10 cm lång som referens.

Totalt nypris ligger någonting strax över 600 kronor, jag vill gärna ha 300 kronor plus frakt för alltihop. Kan även hämtas upp i Göteborg.

moggle
0

är väskan borta? såg på Chihuahua iFokus att det var någon som var intresserad, annars tar jag gärna den! kan nog vara intresserad av hela paketet faktiskt. :)

Praefatio
0

Nej, väskan är inte borta. Jag ger VampireCats på chihuahua fram till kvällen att svara i tråden där, annars så släpper jag väskan till den som betalar först! Är du intresserad av hela paketet så är det toppenbra. Jag PMar dig ikväll, och skriver en rad här!

moggle
0

Underbart! tack!

VampireCats
0

väntar fortfarande på svar…

moggle
0

Nu går jag och lägger mig! natti!

Praefatio
0

Har PM:at dig moggle!