efter operationen
en katt som opererat ut urinstenar, som efter operationen fortfarande krystar när de kissar och kissar små klumpar i lådan, är det vanligt pga retningen efter operationen, eller kan det tyda på att man inte fått bort alla stenar?
Hon är pigg i övrigt. äter och dricker.
Skulle ringa till kliniken där katten opererats och fråga :)
Har redan varit inne med henne. Hon har lite feber och vi väntar å provsvar på urinprov. Ville bara höra hur andra upplevt tiden efter operation, vad som är vanligt och inte
Okej..Men då kommer ju du får svar..Plus att dom två sakerna du frågar bör ju en veterinär kunna svara på bara om man ringer to.m
Ok jag förklar EN gång till : anledningen att jag skriver här är för att jag vill höra historier från kattägares perspektiv. Jag är inte så pass bakom flötet att jag skriver här istället för att kontakta vet. Utan jag vill höra om upplevelser från andra som har katter som opererats mot urinsten. Så,got it?
Dessutom- så får vi svar på proverna först imorgon och jag vill under tiden få lite info just kring andra människors erfarenheter efter urinstensoperation av den anledningen
Men jösses vad otrevlig..undra vem fan det är som är trög egentligen eftersom du uppenbarligen inte fattar vad jag skriver heller ;)
"Så,got it? " Haha, hur gammal är du egentligen..
Man skriver inte för den delen på ett forum heller om man inte klarar av att folk svarar
Annso, sluta kladda i min tråd=)
Du ställer ju dessutom precis samma fråga i hundoforumet beträffande tid efter operation på din hund? då kan du ju ringa veterinären du med, eller?
http://blandrashundar.ifokus.se/discussions/508d8f3488f47238130062cc-imorgon-ska-plutten-till-vetten
och sen är du född 92 så det gör mig ganska många år äldre. got it?
till er andra - historier från erfarenheter sökes fortfarande =)