Vila i frid vännen~ Maj 2002~ 1 Juli 2012
Var precis ut genom ytterdörren då jag hörde ett skott, trodde först att det var vår granne som sköt en ko för att han skulle sälja kött eller något liknande…
Men fick sen reda på att du inte fanns vid livet längre…. grät som en idiot… Jag satt uppe på mitt rum och skrev en berättelse om dig som tog mer än 2 timmar att skriva… grät så att jag inte kunde prata fast jag inte ens gillade dig, du var alltid irriterad, blev arg om man bar dig och kunde hoppa på en person, klösa & bita utan att den gjort något… du magrade jättemycket och vi hittade en stor knöl i munnen på dig, troligen cancer.
Vila i frid vännen, känns ändå lite tomt utan dig <3
Stackare förstår att det måste kännas hemskt. Fast jag förstår inte vad som har hänt.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
Han har ju alltid varit lite rund av sig den här katten, men han blev så smal så att man kände revbenen. Andledningen till att han blev så smal var för att han hade en stor knöl i munnen, måste ha varit en cancerknöl, och cancerknölar i munnen hos en katt är oftast elakartade så han fick somna in så att han inte behövde lida mer.. Andledningen till att han kunde bli lite elak ibland för att en av våra grannar som bor lite längre bort hade en katt som var jätte lik den här katten, så hon släppte in den till sitt hus och när hon märkte att det inte var hennes katt, börja hon slå honom :/

Jag beklagar sorgen!
Men jag hoppas det kan vara till tröst
att han är fri nu!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Stackars kisse. Blev den inte ens vet.undersökt?
Sov gott lilla kisse! Beklagar.
#4 nej, han var gammal och hade elakartad cancer i munnen så att han inte kunde äta.. hellre att han får somna in än att vi tar honom till en vetrinär som kanske ändå inte kan göra något och vi får kosta på en massa pengar…
#6 hur vet ni att det var elakartad cancer om ni inte var till veterinären?
#6 man vet ju aldrig, men det fanns ganska stor risk att det var det, men nu behöver han inte lida mer, det är det viktigaste