R.I.P Zimba
Igår ca 21:30 ringde jag pappa och skulle fråga hur det var med min hamster och vad han gjorde, för tidigare under dagen så hade vi vart och köpt ny bur och lite grejer till honom.
Pappa kunde knappt prata, han satt och grät och försökte pressa ut ord. Han sa att grannarna nyss hade ringt på och frågade om vi hade en gul katt och att den gula katten hade blivit påkörd. Det är våran gula katt. Våran Zimba. Våran bästa vän. Pappa tänkte att det inte kunda vara sant, men när han såg Zimba ligga på marken med tungan ute så insåg han att han är död, våran lilla Zimba.
Igår grät jag i 3 timmar och nästan ramlade ihop 2 ggr. Ena gången orkade jag inte gå och andra gången så vart allt mörkt och jag kände mig så tung, så jag hållde på att svimma, men jag gjorde det aldrig.
R.I.P Zimba 10/6-11 - 12/5-12
Min bästa vän blev inte ens ett år.
Det är med gråt i halsen och rinnande tårar som jag skriver det här. Han var mitt allt.
Jag har förlorat 2 katter på 10 månader. Jag orkar inte med det här mer, katter är så sjukt underbara djur som är experter att fånga mitt hjärta.
Jag är uppfödare av Rysk vintervit dvärghamster,

RIP Zimba
Men om ni skaffar katt igen, släpp inte ut den utan ha kontrollerad utevistelse så klarar de sig bättre…
#1 Ja, vi ska ha en innekatt om vi skaffar katt igen. Och ja, vi ska ha kontrollerad utevistelse.
Beklagar :(
Sov gott lilla Zimba. Tröstkramar till dig.

Usch så sorgligt. Ja aldrig mer okontrollerad utevistelse för mina djur heller. Såvida jag inte bor på en ö utan bilar.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#6 Ja, jättesorgligt.
Aa, usch för bilar! Jag hatar dom som kör som galningar här, och igår hade min familj oturen..
ja, sen är det tyvärr så, att även om du kör i 30 kilometer, så har du inte en chans att stanna för något som hoppar fram rätt framför bilen. JAg har en bekant, som blev av med sin katt inne i ett flerbilsgarage, där kör man ju knappast i några högre farter än 5 km och ändå, så blev katten påkörd. Bilföraren vart helt förstörd, så det var absolut inte av illvilja.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#8 Mmm.. 
Jag är så ledsen så jag orkar inte skriva nåt riktigt svar just nu…
fin var han iallafall, tråkigt det som hänt :(
Tråkigt! Förstår att det måste ha varit en chock. Stackars fina Zimba.

Jag beklagar sorgen!
_Det är svårt när våra vänner lämnar oss
- oavsett hur.
_En fin katt som har det bra nu i alla fall!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Beklagar sorgen 
Beklagar sorgen!