Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 1214 ggr
Cazzos
4

Kattungar..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åh vad jag saknar mina kattungar i Thailand..

Har ni haft kattungar någon gång? Berätta! Jag är nyfiken Glad
(uppfödd/omplacerad/adopterad, första dagarna? Skrattande)
Lägg gärna in en bild på era små sötnosar Kyss

Magic Nicki
5

Hade du katter i Thailand? Bodde du där innan och flyttade ifrån de? Var är dem nu, jag menar, är det någon annan som tar hand om dem?

Denna kommentar har tagits bort.
[Emma--]
3

#2 Fast jag undrar egentligen samma som #1 men utan några dömande tankar. :) 

Jag antar att #1, precis som jag hade gott uppsåt med sina funderingar. Istället för att anta något negativt.

Hur som helst känns det mer passande att hålla diskussionen privat och inte i den här tråden.

Sunset_luna
1

Hej kommer att få hem en kattunge i veckan så då kommer ja att lägga upp bilder å berätta! :)

[Highonbluetomorrows]
3

Förstår inte er som tummat upp inlägg 2. Tycker hen går till grovt personangrepp, till SKILLNAD från det inlägg hen klagar på. Helt otroligt.

1 frågade bara om det var någon som tog hand om kattungarna nu, för det är ju sjukt märkligt att bara säga att man "har kattungar i Thailand". Vadå kattungar i Thailand? Om TS bor i Thailand så är det ju helt irrelevant att nämna att de är i Thailand överhuvudtaget.

TS du kan ju svara på frågan i stället för att bara bli helt kränkt. Det var absolut inget fel med frågan i #1. Du däremot slänger ur dig att det är något fel på 1:s personlighet… Kasta sten i glashus :)?

Ni som tummade upp #2… Pinsamt. Tur att det blev automatiskt borttaget för att flera reagerade.

[Emma--]
0

#5 Var ej TS som skrev #2.

Imasy
0

Om jag inte minns helt galet nu så har TS släktingar i Thailand som tog hand om dessa katter nör TS åkte hem till Sverige igen, men rätta mig om jag har fel.

Magic Nicki
0

Ja, inget dömande. Bara nyfikenhet:)

Magic Nicki
0

Visserligen är det svårt att veta vilket tonläge den som skriver har, men kan intyga att det var bara oskyldig fråga utan några som helst beskyllningar etc från min sida. Synd bara att det blir felaktiga tolkningar ibland. Nu vet jag inte vad inlägg #2 var, men var kanske lika bra eftersom det togs bort…

Cazzos
0

Dessa två kattungar hittades i närheten av templet jag bodde i under min vistelse i Thailand och det var några munkar som tog hand om dem, men jag ansåg att de inte fick tillräckligt med uppsyn eller mat så jag tog hand om dem i ca 2 veckor och matade dem, sov med dem osv.

Några nätter innan jag skulle åka därifrån så fick de sova ute med de andra vuxna katterna och det gick bra, så trots att dessa moderlösa kattungarna inte hade en mamma så länge (jag tror att de var runt 10-12 veckor när jag först tog emot dem men jag har faktiskt ingen aning) så lärde de sig att vara katter, och den minsta fångade faktiskt en gigantisk syrsa helt själv och åt upp den Cool

Munkarna i templet ger katterna mat (det var ca sammanlagt 7 katter där när jag var där), men även hundarna.
Kort sagt så ja, det fanns några som tog hand om dem efter mig. Glad

Jag har inte skrivit några kommentarer här förutom detta jag skriver nu, så jag har ingen aning om vad #5 pratar om! Jag skulle aldrig använda mig av personangrepp här på forumet, det är ju bara otrevligt i min åsikt Rynkar på näsan

#4 Det får du absolut göra! Kyss Raskatt eller är det en omplacering? (från katthem t.ex. Glad)

Sunset_luna
0

Hej startade en egen tråd me lite info om henne här, ja e jourhem åt katthemmet så tar hand om henne tills hon e redo för ett nytt hem :)

Väldigt söta förresten dina små missar :)

Cazzos
0

#11 Tycker jag med ;) Ska följa din tråd :)