Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 859 ggr
ElinaPersson
4

Kenai apporterar

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hejsan alla kattvänner! Skrattande

Har märkt att min lilla 13 veckors pojk kan apportera, eller ja, han gör det iaf utan att jag lärt honom så nu har jag tänkt utveckla det och få honom att vara medveten till fullo vad han gör Tungan ute Tänkte även försöka lära honom vacker tass på kommando med en klicker…

Bengalen är ju som vissa kanske vet väldigt smarta och det är otroligt lätt att lära dom saker när dom är små Glad

Händer ofta att han stannar upp och leker med musen innan han ger tillbaka den, den har även gått och blivit svanslös efter all lek… Han är helt förälskad i sina möss som skrammlar Oskyldig

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

LoAEmma
0

Så där gör min kisse med, en helt vanlig huskatt :-) Det är väldigt gulligt och ett kul sätt att kunna interagera med sin katt!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

ElinaPersson
0

#1 Va kul! Skrattande tror det blir svårare att lära honom vacker tass, men jag ger mig inte Tungan ute

[Emma--]
0

Haha va söt :)

Tilla_
0

Vilken sötnos! Hos oss är det huskatten som apporterar, bengalen min fattar inte sånt. ^^

Holtan
0

Cornishen här hemma gör också de, och de där med mössens svansar känner jag igen. De är alla svanslösa :P

Nya favvon är dock en and som är stoppad med kattmyna, den lekte hon med själv i säkert två timmar igår :P

ElinaPersson
0

#3 ja han är supersöt när han kutar efter sina möss :) #4 haha :) va kul att det är fler som har apporterande katter i olika raser :p För Kenai kom det helt naturligt ^^ #5 haha dock verkar dom enbart bry sig om kroppen iaf :p vart har du köpt denna and? ^^

[nadvard]
0

Så söt han är! Det där kan inte nån av minaTungan ute

ElinaPersson
0

#7 Kenai tackar för komplimangerna Skrattande verkar vara väldigt individuellt… Tror Kenai gör det för att han älskar att jaga sakerna Tungan ute

Holtan
0

Haha ja, och rasslar det om den är det ännu bättre :P

Jag köpte den på Djurmagasinet i Rotebro. Men de finns nog säkert på fler ställen. Kostade 39 kr har jag för mig. Hon älskar den! Så det är de bästa jag köpt till henne tror jag. Hon bär den överallt och jag har vaknat med den i sängen de sista dagarna :P

Holtan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är den :P

ElinaPersson
0

#9 Ska kika in på Arken zoo och kolla, vet inte vart närmsta Djurmagazin är här i Stockholm, får kolla upp det Skrattande

Holtan
0

Hittade på XL Zoo idag i Barkarby också, så köpte en ekorre till henne så nu har hon två att hålla reda på :P Men anden verkar vara favvoriten fortfarande :D

ElinaPersson
0

#12 Barkarby är på andra sidan stan, får kolla runt på andra håll Skrattande Men dom låter jättespännande!! Vad är det för märke på dom??

Holtan
0

Ja gör så :)
De kommer från Trixie, tyskt tror jag. "Katzen-Speilzeug" står det på också :P Men vet icke vad det betyder :P